دیوار پوش pvc

دیوار پوش pvc به دلایل مختلف از جمله قیمت مناسب، کیفیت بالا، مقاومت در برابر ضربه، زیبایی و تنوع استفاده از آن، جزو محبوب ترین دیوارپوش هایی است که می توان در ساختمان استفاده کرد. دیوارپوش پی وی سی، انواع مختلفی داشته که قابلیت نصب آسانی نیز دارند و می توان از آن برای آشپرخانه، حمام، سرویس بهداشتی و بخش های دیگر منزل استفاده نمود.

دیوار پوش pvc چیست و از چه موادی ساخته شده است؟

PVC مخفف پلی وینیل کلراید، یک ماده پلاستیکی پرکاربرد بوده و اکثر لوله های پلاستیکی از این ماده ساخته شده است. پانل های پی وی سی دیوار، دیوارپوش هایی توخالی هستند که برای پوشش سقف و سطوح عمودی استفاده می شوند. این پانل ها به دلیل توخالی بودن وزن سبک تری داشته و خاصیت ضد صوت و ضد حرارت نیز دارند. این نوع پانل ها دارای اتصالات مختلف برای نصب بهتر و آسان تر به ویژه در کنج ها و لبه های دیوار هستند.

دیوارپوش pvc پشت تلویزیون

خرید دیوارپوش پی وی سی

برای خرید دیوار پوش pvc ابتدا باید متراژ دیوار و یا سقف مورد نظر را محاسبه کرده و سپس با توجه به دکوراسیون داخلی، بهترین طرح ممکن را انتخاب کنید. شما می توانید با شماره 02177523898 تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره کامل در مورد طرح ها و قیمت پی وی سی، نسبت به خرید دیوار پوش pvc اقدام کنید.

قیمت دیوارپوش پی وی سی

قیمت دیوار پوش پی وی سی با توجه به طرح و نوع آن متفاوت است. قیمت دیوار پوش pvc ضد ضربه به دلیل ضخامت بیشتر آن بالاتر است. همچنین به دلیل طراحی متفاوت، قیمت دیوارپوش pvc طرح چوب با ماربل شیت با یکدیگر متفاوت است. قیمت دیوارپوش ها نرخ ثابتی نداشته و دچار تغییر می شوند. برای استعلام قیمت دیوار پوش pvc با شماره تلفن 02177523898 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه
پنل های دیوارپوش پی وی سی به رنگ سفید

مزایای استفاده از دیوارکوب پی وی سی

  • دیوارپوش های پی وی سی پایداری بالایی دارند و به همین دلیل در برابر ضربه مقاوم هستند. از طرفی عایق بسیار خوبی برای حرارت و صدا هستند.
  • سهولت نصب این دیوارپوش ها باعث کاهش هزینه استفاده از آنها شده است. دیوارپوش های پی وی سی نیازی به فونداسیون ندارند و به همین دلیل در کمترین زمان ممکن نصب می شوند.
  • این نوع دیوارپوش دارای رنگ و طرح متنوعی بوده و در مدل های مختلف قابل نصب می باشد. بنابراین از آنها می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد.
  • دیوارپوش های پی وی سی طول عمر بالایی دارند. بنابراین هر ساله از میزان هزینه های اضافی مانند تعویض و رنگ آمیزی کاسته می شود.
  • به دلیل وجود اتصالات و امکان اتصال کشویی، علاوه بر زیبایی، استفاده از آن نیز راحت است.

معایب دیوار پوش pvc

  • این دیوارپوشها در مقابل برخورد اجسام تیز، مقاومت کمی دارند و در صورت برخورد، می تواند باعث ایجاد خراش هایی شود که به سختی می توان آنها را پنهان یا تعمیر کرد.
  • گاهی میخ زدن یا پیچ کردن این پانل ها دشوار است.
  • این دیوارپوش های در مقابل نور آفتاب دچار تغییر رنگ و یا پوسیدگی می شوند.
ورق های دیوارپوش pvc

انواع دیوار پوش pvc

انواع پانل های دیواری پی وی سی برای دکوراسیون داخلی با توجه به طرح آن و همچنین خصوصیات فیزیکی با یکدیگر متفاوت هستند.

دیوارپوش pvc روکش دار

دیوارپوش های روکش دار که یکی از انواع پانل های پی وی سی و از بهترین پانل ها برای استفاده در اماکن تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی بوده که قابلیت نصب روی دیوارهای ناهموار را نیز دارند. این پانل های پی وی سی با روکش پلی ویتیل و لایه های آستر، یکی از بهترین جایگزین ها برای پانل های دیواری چوبی بوده و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر است. همچنین طول عمر این پنل ها بالا بوده و دارای مزایای زیر می باشد:

  • کاهش انتقال صدا
  • قابلیت شستشو
  • مقاوم در برابر رطوبت و تابش نور
  • مقاومت در برابر حرارت
  • نصب سریع و آسان

دیوار پوش pvc ضد ضربه

این نوع پانل های پی وی سی به دلیل ضخامت 8 میلی متری مقاومت بالاتری نسبت به سایر دیوارپوش های pvc دارد. به دلیل مقاومت بیشتر، معمولا از این پانل ها در محل های پر رفت و آمد مانند پارکینگ و یا راه پله استفاده می شود. قیمت این پنل ها بیشتر بوده و همانند سایر دیوار پوش های pvc، قابلیت شسشتو و عایق بودن را نیز دارند.

دیوارپوش پی وی سی ضدضربه در پارکینگ

دیوار پوش pvc ساده

این نوع پانل های پی وی سی، به دلیل ضخامت کمتر، نسبت به سایر دیوارپوش های نوع خود، به دیوار پوش پی وی سی ساده معروف است. ابعاد این نوع پانل ها 20 سانتی متر در 6 متر بوده که بهتر است برای مکان هایی استفاده کنید که رفت و آمد در آن کمتر است.

دیوارپوش پی وی سی با فوم

این نوع دیوارپوش ها در ضخامت های 1 تا 20 میلی متر موجود هستند. برای پوشش دیوارها، معمولاً از ضخامت 4 میلی متر یا بیشتر استفاده می شود. صفحات فوم پی وی سی در اندازه های مختلف از جمله عرض 1.22 متر تا 2.05 متر و طول بین 2.44 متر تا 3.05 متر می باشند. این نوع در انواع رنگ های روشن از جمله سفید، زرد، قرمز و سبز و همچنین آبی موجود هستند.

دیوارپوش پی وی سی با فوم

پانل فوم پی وی سی به عنوان فوم پلی وینیل کلرید نیز شناخته می شود. کار با فوم پی وی سی بسیار آسان است و می توان به راحتی آن را برش داد. فوم پی وی سی دارای مزایای بسیاری از جمله مقاومت در برابر ضربه، دوام، جذب آب کم و مقاومت در برابر خوردگی است.

دیوارپوش پی وی سی ماربل شیت

 برخی از ورق های پی وی سی را می توان در طرح های مختلف مانند طرح سنگ ایجاد کرد که به آن دیوار پوش ماربل شیت نیز می گویند. به این نوع پانل ها، دیوار پوش طرح سنگ نیز گفته می شود که در مکان های متعدد مانند پشت تلویزیون و سرویس های بهداشتی می توان استفاده کرد. برای نصب پی وی سی دیوار آشپزخانه، این نوع پانل ها به دلیل طرح و زیبایی آن، بهترین گزینه هستند.

دیوارپوش pvc ماربل شیت

دیوار پوش pvc طرح چوب

این دیوارپوش ها نیز دارای ابعاد و ضخامت مشابه پانل های پی وی سی دیگر بوده اما طرح استفاده شده در آن همانند چوب است. از این پانل های دیواری می توان برای پشت تلویزیون، اتاق و در مواردی در آشپزخانه استفاده کرد.

دیوارپوش پی وی سی طرح چوب

سوالات متدوال

آیا دیوارپوش pvc را می توان در پارکینگ استفاده کرد؟

بله. نوع خاصی از دیوارپوش های ضدضربه pvc که ضخامت بالاتری دارند را می توان در پارکینگ نصب کرد.

برای آشپزخانه، دیوارپوش پی وی سی بهتر است یا فومی؟

هر دو مدل را می توان برای آشپزخانه نصب کرد. اما دیوارپوش پی وی سی، موسوم به ماربل شیت، طراحی زیباتری برای استفاده در آشپزخانه دارد. دیوارپوش فومی قابلیت نصب راحت تر داشته و ارزان تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا