درب کابینت ممبران

درب کابینت ممبران از موثرترین عوامل بر هزینه ی کابینت ممبران است که در این نوشتار به آن خواهیم پرداخت. این درب ها به وسیله ی دستگاه های CNC روی ام دی اف طراحی شده و سرانجام روکش PVC روی مغزی ام دی اف وکیوم می شود. درصورتی که قصد خرید درب کابینت ممبران را دارید تا به آشپزخانه خود سر و سامانی بدهید این متن را از دست ندهید.

قیمت درب کابینت ممبران چقدر است؟

قیمت درب ممبران به عوامل زیادی وابسته است. متراژ، نوع طراحی، متریال و غیره همگی بر تعیین قیمت دستی دارند. درکل هر چه طرح انتخابی درب خاص ‌تر یا پرکارتر باشد، طبیعی است که قیمت نهایی درب نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال اگر شما از سایزهای استاندارد کابینت که از پیش تولید شده اند پسند نکنید و سایز جدیدی برای شما ساخته شود قطعا هزینه نهایی شما بیشتر خواهد بود.

درواقع هر یک متر کابینت آشپزخانه شامل 60% کابینت زمینی و 40% کابینت دیواری است که مواردی ازقبیل صفحه کابینت، درب ممبران، تاج و پاخور و زیر چراغی و یراق آلات روی آن ها سوار می شود که بسته به اینکه از هرکدام چه مدلی را انتخاب کنید قیمت کلی کابینت های ممبران تغییر می کند.

مدل درب کابینت ممبران

محدوده قیمت درب کابینت ممبران

از آن جاییکه بازار مدام دچار نوسانات قیمتی می شود میتوانید پیش از سفارش نمونه درب ممبران، با شماره گیری 02177523898 تماس گرفته و با مهندسین مشاور ما به صورت کاملا رایگان مشورت نمایید. با کارانا دکور همراه باشید تا به بررسی قیمتی درب ممبران بپردازیم.

نوشته های مشابه
  • درب با روکش پی وی سی ممبران دارای قیمت متوسط است.
  • درب پولیشی با ارزان ترین قیمت از دو سوم قیمت درب با روکش پی وی سی ممبران شروع شده و تا برابر با قیمت آن متغیر است.
  • قیمت درب با روکش پی وی سی به علاوه طراحی تاج، پاخور و جا چراغی تقریبا یک و نیم برابر نوع قبلی با روکش پی وی سی است.
  • خرید کابینت ممبران با درب روکش چوبی تقریبا 2 برابر گران تر از درب با روکش پی وی سی محاسبه میشود.
  • درب های ساخته شده از چوب طبیعی که قیمتشان از سه برابر نمونه درب ممبران با روکش پی وی سی شروع می شود.
قیمت درب کابینت ممبران

طرح و مدل های موثر بر قیمت درب کابینت ممبران در سال 1402

تنوع زیادی در ساخت در‌ب کابینت ممبران وجود دارد که به وسیله ی ماشین و کامپیوتر می‌توان آن ها را روی ام دی اف ایجاد نمود. علاوه بر تنوع طرح می توان این کابینت ها را در رنگ های مختلف سفارش داد و حتی از ترکیب چند رنگ دلخواه در آن ها استفاده نمود. تنوع زیاد در انواع درب ممبران به خوبی جوابگوی سلایق مختلف مشتریان است. درب هایی با رنگ تیره که کثیفی را کمتر نشان می دهند، طرح درب ممبران دارای گل های زیبا و منحصر به فرد، طرح درب ممبران با طراحی موزاییکی و بسیاری از طرح و مدل های دیگر در رنگ های مختلف برای انتخاب شما وجود دارند که می توانید آن ها را به راحتی با سایر وسایل و دکوراسیون‌ خانه خود هماهنگ کنید.

درب ممبران

طرح درب کابینت ممبران

برای انتخاب طرح درب های ممبران، محدودیتی در طرح و رنگ وجود ندارد. خریداران می توانند به راحتی طبق سلیقه ی خود طرح و مدل دلخواه را برگزینند که البته باید به قیمت درب کابینت ممبران نیز توجه داشته باشند.

 تنها ایراد این تنوع گسترده در طرح این است که اگر پس از مدتی کابینت شما نیاز به تعمیر داشته باشد احتمال این که مشابه طرح خود پیدا کنید کم است. چراکه تولیدی های ممبران، در دوره های زمانی کوتاه انواع طرح درب کابینت ممبران خود را کاملا بروز می کنند و طرح های قدیم از خط تولید خارج می شوند.

طرح درب کابینت ممبران

انواع مدل درب کابینت ممبران

انواع مدل درب ممبران با طرح های متنوع در بازار موجود است که شما با توجه به ابعاد، رنگ بندی و سبک طراحی مدنظر خود می توانید دکور آشپزخانه خود را به شکلی خیره کننده دکور کنید. امروزه خرید و فروش انواع درب ممبران رونق بسیار گرفته چراکه برخی افراد که هم اکنون کابینت های ممبران را در آشپزخانه خود دارند برای ایجاد تنوع قصد تعویض درب آن ها را دارند. این امر باعث افزایش رونق تولید و فروش بیشتر درب ممبران وکیوم شده دارد و از نظر هزینه نیز به نفع مشتری تمام می شود.

به عنوان مثال اگر از آشپزخانه‌ ی یکنواخت خود خسته شده ‌اید می ‌توانید به راحتی انواع مدل های جدیدتر را بررسی کنید تا مدل کابینت های خود را تعویض نمایید. اگر رنگ چوب و قهوه‌ای برایتان خسته کننده شده یک رنگ و مدل خاص تر مانند طوسی یا ترکیب آن با رنگ های دیگر با مدلی جذاب تر برایتان مناسب است.

Membrane cabinet door

رنگ بندی درب کابینت ممبران

همانطور که گفته شد رنگ بندی نمونه درب ممبران دارای تنوع زیادی است. خریداران می توانند با توجه به رنگ بندی بدنه کابینت و البته سلیقه ی خود بهترین رنگ کابینت ممبران را  انتخاب نمایند. البته شایان ذکر است که برای خرید نمونه درب ممبران با رنگ ها، طرح ها و مدل های متنوع باید هزینه های متفاوتی را بپردازید.

درب

سفارش ارزان قیمت درب کابینت ممبران از کارانا دکور

کارانا دکوراسیون با تولید انواع درب های ممبران در طرح و مدل های مختلف انتخابی بسیار مناسب برای سفارشات شما صاحبان سلیقه است. کارانا با تولید انواع درب کابینت در رنگ بندی های متفاوت و خاص بسیار شیک و زیبا عمل کرده و رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.  این درب های زیبا را می توانید از طریق تماس با شماره ای که در پایین صفحه ذکر شده است خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا