مبل چستر کویین

مبل چستر کویین در زمره مبل های راحتی قرار می‌گیرد. به طور کلی مبلمان از نوع چستر و تمام زیر مجموعه‌ های آن همواره یکی از پرطرفدار ترین ست های اتاق های نشیمن بوده اند. فضای سلطنتی توأم با تم کلاسیک و مدرن که این مبل ها ایجاد می کنند، همواره زبانزد خاص و عام و تمام طراحان دکوراسیون بوده است. در دسته ی مبل های راحتی نیز این مبل ها محصولات بسیار متنوعی دارد که یکی از آن ها سری کویین می باشد که در کنار تمام ویژگی های چستر مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. با کارانا همراه باشید.

 مبل چستر کویین فیروزه ای

مبل چستر کویین چه ویژگی هایی دارد؟

مانند تمامی انواع مبل چستر ساخته می شوند کوین نیز لمس کوبی های بسیار زیبایی بر روی آن وجود دارد. این لمسه ها همان فرو رفتگی های روی پارچه یا چرم مبل هستند و با چنان ظرافت و زیبایی به این مبل داده می‌شوند که هر بیننده‌ ای از دیدن آن به حیرت می افتد. ترکیب جذابی که کویین ایجاد می کند باعث دو چندان شدن این مبل ها می شود. از ویژگی های بسیار جذابی مبل این است که شما به جای پارچه می توانید برای مبل خود چرم سفارش دهید.

 کویین در دسته ی مبل های راحتی  قرار می گیرد و با استفاده از آن مطمئناً خستگی یک روز کاری از بدنتان خارج می شود. دوخت روکش این مبل ها در کناره های دسته و همچنین قسمت نشیمن سادگی این موضوع را تبدیل به یک اثر هنری کرده و نشیمن بسیار راحت و دوبل بودن آن باعث مقاومت و ماندگاری بسیار بالای آن می شود.

مبل کوئین چستر چرم

متیرال مورد استفاده در ساخت مبل چستر کویین

متریال مورد استفاده در مبل چستر کویین از بهترین مواد بازار هستند و همین امر سبب هر چه جذاب‌ تر و همچنین راحت تر شدن آن ها می شود. در ادامه به بررسی این متریال می پردازیم:

نوشته های مشابه

چوب مبل کویین چستر

در ساخت بدنه و نمای این مبل معمولا از چوب روس و همچنین راش استفاده می شود. ویژگی های منحصر به فردی که این چوب ها دارند سبب ماندگاری بالا و همچنین مقاومت آن ها در برابر وزن زیاد می شود. چوب راش گرجستان در پایه های این مبل استفاده می شود که زیبایی بسیار زیاد و همچنین یک نمای لاکچری را به منزل شما اعطا می‌کند. همچنین کلاف این مبل از چوب روس ساخته می شود. به طور کلی این 2 چوب از انعطاف بسیار بالایی برخوردارند و همچنین برابر حشرات چوب خوار مقاوم هستند.

مبل کوئین چستر آبی چرم

پارچه مبل چستر کویین

تنوع بسیار زیاد پارچه ها در این مدل مبل از ویژگی های بارز آن می باشد. پارچه مکس مازراتی، پارچه پورشه از مواردی هستند که می‌توانید برای مبل خود استفاده کنید. این پارچه ها قابل شستشو هستند و از نظر رنگ بندی نیز تنوع بسیار بالایی دارند. پارچه های دیگری مانند مایا و جری و هانزو و حتی آدریانا نیز بر روی این مبل ها کارر می‌ شود. این پارچه ها نانو و ضد لک هستند. نکته جذاب این است که انتخاب پارچه به نظر شما است و هر نوعی از این پارچه‌ ها را که بخواهید می‌توانید برای مبل خود برگزینید.

قیمت مبل چستر کویین چرم

فوم مبل چستر کویین

فوم و اسفنج کار شده در در لایه میانی مبل از دانسیته بسیار بالایی برخوردار است. فوم سرد استفاده در این مبل یکی از اصلی‌ترین دلایل راحت بودن آن می باشد. به طور کلی فوم های سرد ماندگاری ظاهری بسیار بالایی دارد و سبب می شوند بعد از مدتی استفاده مبل از ظاهر اولیه خود دور نشود. همچنین معمولاً بدنه از اسفنج ۳۰ کیلویی بسیار نرم و راحت ساخت می شود.

رنگبندی مبل چستر کویین

در این مبل ها نگ بندی های بسیار متنوعی وجود دارد و انتخاب رنگ مانند پارچه به نظر مشتری می باشد. معمولاً ‌رنگ هایی مانند طوسی و قهوه‌ ای بیشترین طرفدار را در میان خریداران مبل کوئین چستر دارا می باشد.

مبل چستر کویین چرم قهوه ای

آیا مبل چستر کویین برای منازل کوچیک مناسب است؟

ابتدا باید اطلاعاتی در مورد ست های موجود در بازار داشته باشی. معمولاً  ست هفت نفری این مبل شامل یک عدد کاناپه سه نفره دو عدد مبل یک نفره و دو عدد مبل دسته چوبی قابل تهیه هستند. البته شما می توانید نیم ست این مبلمان را نیز تهیه کنید و حتی اگر بخواهید این امکان برای شما وجود دارد که یک مبل سه نفره و همچنین چهار مبل چستر کویین تک نفره را تهیه کنید. همچنین به دلخواه می توانید افزایش تعداد مبل را ثبت کنید.

 به عنوان مثال به جای ست هفت نفره، یک ست نه نفره و یا حتی بالا تر را سفارش دهید. برای افرادی که نگرانی دارند مبل در فضای کوچک مناسب نباشد باید این نکته را در نظر بگیرند مه کسانی با عدم توانایی خرید دو دست مبل، معمولاً از مبل های کوئین چستر استفاده می‌کنند تا هم در پذیرایی و هم در اتاق بتوانند از مبل راحتی استفاده کنند. به دلیل قرار گرفتن مبلمان کویین در دسته ی راحتی، استفاده از مبل های تکی آن در گوشه و کنار منزل میسر است و همین امر سبب می‌شود که این ست‌ مبل کاملاً برای فضا های کوچک نیز مناسب باشد.

چستر کویین دو نفره

قیمت مبل چستر کویین به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این مبل ها مانند تمامی محصولات در این دسته به متریال مربوط می شود. البته از آنجایی که رنگ پارچه و حتی چوب با نظر مشتری می‌تواند تغییر کند شما می توانید برروی قیمت اثر مستقیم بگذارید و با گرفتن مشاوره از افراد آگاه و توجه به بودجه‌ ای که دارید، مناسب‌ ترین مبل را برای منزل خود تهیه کنید. البته باید دقت داشته باشید در هنگام خرید ضمانت‌ نامه نیز همراه مبل وجود داشته باشد زیرا ممکن است کمی گارانتی قیمت روز مبل چستر را بالا ببرد ولی می‌تواند جبران خسارتی برای زمانی باشد که به مبل صدماتی وارد می شود.

کابینت چستر کویین

خرید مبل کوئین چستر از کارانا

شما به راحتی می توانید سطح های مختلف مبل چستر کویین را از سایت کارانا تهیه کنید. مشاوران و کارشناسان کارانا به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه های مختلف هستند و می توانید حتی مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین رنگ مبلمان چستر و چوب و حتی پارچه برای مبلمان خود را از طریق کارشناسان ما به دست بیاورید. همواره رضایت خاطر شما هم وطنان عزیز هدف ما در کارانا بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا