مبل ال چستر : قیمت + انواع مبل ال چستر

مبل ال چستر یکی از زیباترین و در عین حال کاربردی ترین مبلمان در طراحی دکوراسیون یک منزل می باشد. این مدل از مبل چستر با طراحی متفاوتی که دارد به منزل شما سبکی مدرن و سلطنتی می بخشد. مدرن از آن جهت که مبلمان ال برای مکان های کوچک و بزرگ مناسب هستند و با توجه به شکل خاصی که دارند به هر مکانی جلا و زیبایی می بخشد و به دلیل سبک چستر بودن این مبلمان، یک فضای سلطنتی و باشکوه نیز به منزل و اداره ی شما می بخشد. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این سبکی جذاب از مبلمان آشنا کنیم.

مبل ال چستر

معرفی مبل ال چستر

مدلی از مبلمان راحتی که با سبک خاص چستر تولید می شوند در زمره این مبلمان قرار می گیرد. این مبلمان به دلیل طراحی خاصی که دارند باعث ایجاد شدن یک دکوراسیون مدرن و چشم نواز در محیط می شود. ترکیبی باشکوه از چوب، پارچه و چرم محصولی پر طرفدار را در سطح جهانی ایجاد کرده که در دسته ی مبلمان ال چستر قرار می‌گیرد و معمولاً در سه سبک متفاوت تمام پارچه، چرم و چرم و پارچه به بازار عرضه می شود. اگر علاقه مند به ایجاد دکوراسیون لاکچری در منزل تان هستید مبلمان ال چستر می تواند بهترین گزینه برای محقق شدن این امر باشد.

مبل ال چستر با قیمت

ویژگی های مبل راحتی مدل ال چستر

در ساخت مبل ال چستر آنقدر ریزه‌کاری ‌های جذابی به کار رفته که اگر آن را به دقت بررسی کنیم گویی اثری هنری خلق شده است. چیدمان خطی و بسیار صاف بدون هیچ موج و انحنایی این مبل را برای کسانی که تمایل دارند دکوراسیون خطی در منزلشان استفاده کنند مناسب کرده است. تعداد نشیمن های مبل ال چستر  ۵ نفر بوده فریم این مبل از جنس چوب روس که بسیار سبک و مقاومت ساخته می شود. کاناپه های بسیار زیبایی که برروی مبل های ال چستر قرار دارد اتاق نشیمن شما را صمیمی و دلربا می کند.

مبل راحتی مدل ال چستر

نکته بسیار جذابی که در مورد مبل ال چستر وجود دارد این است که شما می توانید به صورت سفارشی، محصول یک نفره تا ۹ نفره ی آن را تهیه کنید. فوم و اسفنج با کیفیتی که در روی این مبل ها استفاده می شود باعث ایجاد راحتی مثال‌ زدنی در آن می‌شود. از اصلی ترین نشانه های این مبلمان دسته و پشتی هم اندازی این محصول است که زمان نشستن شما روی مبل دسته و پشتی لمسی دوزی شده آن در یک راستا قرار می گیرند.

نوشته های مشابه

ست مبل ال چستر دارای دو عدد کاناپه می باشد. همچنین در کنار ست این مبل می توانید مبل تک نفره را نیز استفاده کنید. به دلیل نمای لوزی دوزی یا لمسه دوخت، این مبلمان،جلوه چشم نوازی را به منزل شما می بخشند. همچنین کوسن و تشک دوبل آن به راحتی شسته می شود.

مبل راحتی مدل ال چستر

رنگ بندی مبل ال چستر

 رنگ بندی های بسیار زیادی در طراحی مبل ال چستر استفاده شده که سبب می شود مشتری ها با سلیقه های مختلف بتوانند انتخاب آسانی برای دکوراسیون منزل خود داشته باشد.

رنگ بندی پایه های چوبی این نوع مبلمان می تواند به انتخاب مشتری تغییر کند. با سفارش از کارانا شما می‌توانید در منوی انتخاب پارچه مبل، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید تا آن را با رنگ پرده فرش و سایر دکور منزل خودتان ست کرده و بهترین دکوراسیون را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر رنگ هایی که در دکوراسیون شما وجود دارند شامل سفید، سیاه و یا کرمی می باشند می توانید رنگ قرمز را برای مبلمان ال چستر خود انتخاب کنید.

همچنین مدل مبل ال چستر سبز در دکوراسیون هایی که رنگ غالب در آن ها سفید زرد و یا زرشکی هست استفاده می گردد. رنگ بنفش در این مبلمان با رنگ های زرد و صورتی به خوبی ست می شود. البته بهترین رنگ برای این مبلمان رنگ‌ های خنثی هستند تا با هر رنگی به راحتی ست گردند.

مبل راحتی مدل ال چستر

عوامل موثر بر قیمت مبل ال چستر 

به دلیل استفاده از متریال مختلف در ساخت این مبل ها قیمت گذاری متفاوتی را ممکن است شاهد باشید. معیار اصلی در قیمت گذاری، ر پارچه های آن و همچنین جنس چوب به کار رفته در  ال چستر می باشد. پارچه های مخمل این مبل از کالیته های مکس، مازراتی و پورشه است که به صورت متراژی نرخ تعیین می شود.

همچنین در صورت درخواست مشتری سایر پارچه ها مانند طرح چرم، کتان و گونی بافت نیز در ساخت مبل راحتی مدل ال چستر استفاده می شود که باعث ایجاد اختلاف قیمت در انواع آن خواهد شد. برای اطلاع از قیمت انواع این مبل می توانید با کارشناسان ما در کارانا ارتباط برقرار نمایید.

مدل مبل ال چستر

چه متریالی در ساخت مبل ال چستر استفاده می شود؟

در ساخت این مبل ها متریال بسیار با کیفیتی استفاده می شود. از چوب روس و راش با فوم نشیمنی از جنس یورولوکس در مدل هایی از مبل راحتی ال چستر استفاده می‌گردد. چوب روس یکی از مرغوب ترین و مستحکم ترین چوب های مصنوعی است و باعث طول عمر بسیار زیاد این مدل از مبل ها می شود. همچنین این فوم ها روند فرسایش مبل را به تاخیر می‌اندازد. معمولاً جنس پایه های مبل مدل چستر از چوب های روس و صنوبر که مقاومت بسیار زیادی دارند ساخته می شود. همچنین تشک روی ال چستر از اسفنج تهیه می گردد.

مدل مبل ال چستر

تفاوت فوم سرد با فوم گرم

از فوم سرد در ساخت این محصولات استفاده می شود که با چشم بر روی مبل قابل دیدن نیست اما ویژگی بارز آن نرمی و راحتی مبل است که به آن می بخشند. فوم سرد برخلاف فول های گرم که سریع حالت اصلی خود را از دست می دهد تا مدت ‌ها به طرح اولیه خود باقی می‌ مانند و همین دلیل باعث ثبات زیبایی این مبل می شود. همچنین این فوم ها قابلیت تحمل وزن بالا را دارند و حالت ارتجاعی و بازگشتی آن باعث می‌شود ال چستر یکی از بهترین مدل مبل های راحتی باشد.

L Chester sofa

این مبلمان مناسب چه مکان های است؟

همانطور که قبلا گفتیم این مدل از مبل ها برای انواع فضا ها مناسب هستند. شما می توانید از مبلمان راحتی ال چستر در منازل، ادارات و دفاتر شخصی نمایشگاه ها و مطب های پزشکی استفاده کنید. همچنین در خانه هایی که دارای پذیرایی های بسیار بزرگ هستند این مدل از مبل ها می تواند گزینه جذابی برای قرار گرفتن در رو بروی تلویزیون باشد تا یک سینمای خانگی کوچک در منزلتان ایجاد شود.

moble chester

چرا مبل راحتی مدل ال چستر برای فضای کوچک مناسب است؟

شاید یکی از چالش‌ های اصلی در خانه‌ هایی که پذیرایی کوچکی دارد استفاده از مبل مناسب است. مبل ال شکل مکعبی می تواند بهترین گزینه برای فضا های کوچک باشد. نمای زیبای لوزی در این مدل جذابیت خاص به اینگونه پذیرایی ها می دهد. همچنین در اتاق نشیمن کوچک معمولاً کاناپه های ال شکل بهترین گزینه هستند زیرا صندلی های بیشتری را بدون اشغال فضای زیاد می توانید فراهم کنید.

دیگر دلیل مناسب بودن این مبل، نوع طراحی آنان برای فضاهای کوچک است که می توانید مانند یک تختخواب اضافی برای مهمانان غیر منتظره از آنها در اتاق نشیمن استفاده کنید. مبل های ال چستر پشت کوسن در اتاق کوچکی که نیاز به نشستن افراد زیادی دارد ایده‌ آل است و در مقایسه با یک مبل راحتی معمولی دو الی سه نفر اضافه تر می توانند در آن فضا بنشیند.

مبل ال شکل چسترفیلد

خرید مبل ال چسترفیلد با قیمت مناسب از کارانا

انواع مدل مبل راحتی ال چستر را می توانید با بهترین قیمت ها از کارانا سفارش دهید. این مدل از مبل به صورت وارداتی و همچنین تولید داخل توسط تیم طراحی دکوراسیون کانال تولید و روانه ی بازار می شود. کارشناسان پشتیبانی کارانا به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه خرید و مدل های مختلف مبل ال چستر هستند. همواره رضایت خاطر شما هم وطنان عزیز هدف ما در کارانا بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا