کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران سفید قطعا محبوب ترین رنگ در نوع خود محسوب می شود. انتخاب نوع و رنگ کابینت تاثیر زیادی بر زیبایی خانه شما دارد بنابراین باید قبل از تصمیم گیری به خوبی تمامی گزینه های روی میز را بررسی نمایید تا انتخاب شما به پشیمانی نیانجامد. از آنجایی که ممبران در برابر آب مقاوم است و همچنین از نظر قیمتی نیز نسبت به بسیاری از کابینت های دیگر اولویت بالاتری دارد، انتخاب مناسبی برای آشپزخانه ی شما به حساب می آید.

این کابینت سفید که با روکش ممبران پوشیده شده را می توان روی مدل های متنوع از قبیل بافت های براق، مات و یا حتی چوب استفاده نمود. در ادامه به شرح جزئیات بیشتر در مورد انتخاب رنگ سفید این کابینت می پردازیم تا انتخاب آگاهانه شما صاحبان سلیقه را همه جانبه تر نماییم.

کابینت سفید ممبران

کابینت ممبران سفید برای آشپزخانه

رنگ سفید مات و یا براق به دلیل قدرت هماهنگی بالا با رنگ ها دیگر در محیط آشپزخانه و حتی سایر بخش های خانه و همچنین جلوه ی شیکی که به آشپزخانه می بخشد بسیار مورد اقبال قرار گرفته است و ضعم بسیاری از افراد بهترین رنگ کابینت ممبران به حساب می آید. به علاوه این رنگ با جذب نور خورشید باعث روشنایی و دلبازی محیط شده و انرژی های منفی را دور می کند. افرادی که می خواهند خانه ای با دکوراسیون آرامش بخش داشته باشند این رنگ برایشان بسیار مناسب تلقی می شود.

تمامی این دلایل باعث شده اند که کابینت سفید صدفی ممبران جایگاه خوبی مخصوصا میان ایرانی ها پیدا کند. حال که دلیل این استقبال چه برای کابینت سفید تک رنگ و چه برای ترکیب سفید با سایر رنگ ها مانند مدل کابینت ممبران سفید طلایی برایتان آشکار شد با ما همراه باشید تا در ادامه به مزایا و معایب  و همچنین قیمت کابینت ممبران سفید که باید پیش از خرید این نوع کابینت از کارانا دکور از آن ها باخبر باشید بپردازیم.

کابینت ممبران سفید صدفی

شما می توانید رنگ سفید را به صورت تکی برای روکش ممبران استفاده نمایید. بنابراین اگر جزو طرفداران یک رنگی و سادگی محیط هستید می توانید کابینت سفید ممبران را سفارش دهید. همچنین از آنجایی که اکثرا افراد وسایل آشپزخانه خود مانند یخچال، لباس شویی و غیره را به رنگ سفید خریداری می کنند با انتخاب رنگ سفید برای کابینت می توانند هماهنگی جذابی در محیط آشپزخانه ایجاد نمایند. در ادامه به ذکر مزایا و معایب این کابینت محبوب می پردازیم.

کابینت ممبران سفید

مزایای کابینت ممبران سفید

در واقع مقاومت زیاد کابینت های ممبران در برابر رطوبت و آب و هواهای متفاوت باعث شده انتخاب مناسبی برای انواع شرایط جغرافیایی مانند خشک و حتی شرجی باشند. علاوه براین شما می توانید بدون هیچ نگرانی از خراب شدن کابینت با استفاده از آب، انواع مواد شوینده و یا دستمال مرطوب اقدام به تمیزکاری آن ها نمایید. از آنجایی که این کابینت ها بسیار با دوام هستند برای آن دسته از کسانی که می خواهند کابینتی خریداری نمایند که ماندگاری بالایی داشته باشد یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه محسوب می شوند که تا مدت ها آن ها را از سفارش کابینت های جدید بی نیاز می نماید.

معایب کابینت ممبران سفید

شایان ذکر است که اگر در آشپزخانه‌ پنجره‌ای مستقیم رو به خورشید دارید بهتر است این نوع از کابینت را انتخاب نکنید. دلیل این احتیا این است که اگر این نوع از کابینت برای مدت طولانی در تابش مستقیم نور خورشید قرار داشته باشد به احتمال زیاد تغییر رنگ خواهد داد و جلوه ی خود را از دست می دهد. همچنین بهتراست بدانید که روی سطح این نوع کابینت در اثر برخورد با وسایل و ابزارها ممکن است خش هایی به جا بماند، بنابراین نیاز به مراقبت و احتیاط زیاد دارند. البته که مزایای زیاد نصب این کابینت از معایب آن می کاهد. در بخش بعد می خواهیم به یکی از مهم ترین مباحث یعنی بررسی قیمت کابینت ممبران سفید صدفی خواهیم پرداخت.

کابینت ممبران سفید در آشپزخانه بزرگ با کفپوش های قهوه ای

قیمت کابینت ممبران سفید صدفی

درواقع شما باید قیمت کابینت ممبران را به صورت متری پرداخت نمایید. البته این هزینه ثابت نیست و تحت تاثیر یک سری فاکتورها تغییر می کند. چهار عاملی که قیمت کابینت شما را تعیین می کنند عبارتند از:

  • نوع دستگاه وکیوم
  • چسب آلمانی برای جلوگیری از جدا شدن وکیوم از ورق
  • روکش (کره ای یا چینی یک)
  • جنس ام دی اف درب ها (کاستامونا یا واناچای)

بنابراین واضح است که برای بهرمندی از بهترین کیفیت باید کابینت ممبران خارجی با روکش کره ای، درب و یونیت خارجی را سفارش دهید. همچنین انتخاب دیگری که از نظر هزینه برای شما مطلوب تر است کابینت ممبران ایرانی با روکش چینی درجه یک، درب و یونیت ایرانی است که می توانید انتخاب نمایید.

ترکیب کابینت ممبران سفید با رنگ های دیگر

اگر کابینت سفید صدفی برای سلیقه ی شما بی روح و خیلی ساده است می توانید به راحتی از ترکیب های سفید با سایر رنگ ها انتخاب خود را انجام دهید. در ادامه به ذکر چند مورد از بهترین و پر طرفدارترین ترکیب ها می پردازیم که قطعا هرکدام به نحوی گزینه ای مناسب برای نمای آشپزخانه شما صاحبان سلیقه محسوب می شوند.

ترکیب رنگ کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران سفید طلایی

این ترکیب در کابینت ممبران از بهترین گزینه ها میان مشتریان است. برای بسیاری از افراد ترکیب رنگ سفید طلایی که به خانه صورتی سلطنتی و کلاسیک می بخشد اولین و آخرین مدل ممکن است. در این ترکیب رنگ، سفید رنگ غالب است و طلایی به صورت محدود روی آن استفاده می شود که جلوه ی بسیار شیک و جذاب ایجاد می کند.

کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طوسی

یکی دیگر از انتخاب های جذاب که بیشتر برای آشپزخانه های بزرگ مناسب است ترکیب کابینت سفید ممبران با طوسی است. همانطور که در عکس مشاهده می کنید این رنگ ها در کنار هم منظره بسیار جذابی به کل خانه می بخشند. در آشپزخانه هایی که یخچال و سایر وسایل برقی به رنگ استیل هستند استفاده از این رنگ جذابیت زیادی به محیط می بخشد.

کابینت ممبران سفید طوسی

کابینت ممبران سفید قهوه ای

این ترکیب برای افرادی که می خواهند با خیال راحت به تغییر دکوراسیون خود بپردازند بهترین گزینه است. هماهنگ کردن سایر وسایل با این ترکیب بسیار راحت است چراکه در خانه یکی از رنگ های غالب قهوه ای است. همچنین کنار هم قرار گرفتن دو رنگ روشن و تیره باعث زیبایی آشپزخانه می شود که حس راحتی را به بیننده القا می کند. همچنین این ترکیب فضا را بزرگتر جلوه داده و نور را به خوبی منعکس می کند. این دلایل باعث محبوبیت روزافزون کابینت سفید ممبران با چاشنی رنگ قهوه ای شده است.

کابینت ممبران سفید قهوه ای

کابینت ممبران سفید سیاه

از ترکیب رنگ های همیشه زیبا و خیره کننده سیاه و سفید است که طرفداران خود را دارد. ترکیب کابینت سفید و سیاه ممبران منظره بسیار شیکی به نمایش می گذارد و باعث می شود آشپزخانه ای منحصر به فرد داشته باشید که نگاه همگان را به خود جلب می کند. هرچند این ترکیب کمی مانع بازتابش نور می شود اما بازهم یک انتخاب عالی مخصوصا برای آشپزخانه های بزرگ است که نیازی به دلباز دیده شدن ندارند.

کابینت ممبران سفید و سیاه

ده ها ترکیب ممبران سفید و رنگ های دیگر … 

علاوه بر موارد ذکر شده ترکیب سفید با رنگ های دیگر مانند آبی، قرمز، سبز، سوسنی و غیره می تواند گزینه های جذاب زیادی را برای افراد خاص پسند ایجاد کند تا به آشپزخانه خود تصویری تک و خاص ببخشند. به عنوان مثال در عکس بعد ترکیب کابینت سفید ممبران با آبی به شما نمایش داده شده است.

سفید

سخن پایانی

در این نوشتار به کابینت ممبران سفید، قیمت، معایب، مزایا و هماهنگ کردن آن با سایر رنگ ها پرداختیم. از آنجایی که سفارش و خرید کابینت پرهزینه و کمی زمان بر است بنابراین بهتر است که پیش از تصمیم گیری ابتدا تمامی گزینه های موجود را بررسی کرده و سپس اقدام به انتخاب کابینت موردنظر با جنس و رنگ موردعلاقه خود نمایید. شما می توانید با سفارش این کابینت ها از کارانا دکوراسیون به زیبایی خانه ی خود بیافزایید. از شما صاحبان سلیقه که تا به اینجا همراه ما بودید ممنونیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا