کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه هایی با سبک های کلاسیک و مدرن می باشد که فضایی روشن و منحصر به فرد را بوجود می آورد. کابینت ام دی اف با رنگ سفید از نظر طرح و مدل دارای تنوع بسیار زیادی بوده و به صورت سفید مشکی یا سفید براق و مات و سایر ترکیب رنگ ها قابل اجرا می باشند. کارانا دکور؛ ارائه دهنده انواع دکوراسیون ام دی اف و چوب، در ادامه به معرفی کامل این محصولات پرداخته و عکس، طرح و مدل های جدید به همراه نحوه شستشوی آنها را ارائه خواهد داد. 

کابینت ام دی اف سفید

مدل کابینت ام دی اف سفید برای آشپزخانه کلاسیک

تفاوتی ندارد که به دنبال چه سبک آشپزخانه ای هستید، در هر صورت کابینت یکی از اصلی ترین اجزای مورد نیاز در آن می باشد. به عنوان مثال، اگر سبک کلی آشپزخانه شما کلاسیک می باشد و قصد دارید با هزینه کم آن را تجهیز کنید، کافیست چند مدل کابینت ام دی اف سفید را مشاهده کنید.

بدون شک زیبایی بی نظیر آنها به آسانی شما را برای انتخاب متقاعد خواهد کرد. البته بهتر این است که برای آشپرخانه های کلاسیک گزینه هایی را انتخاب کنید که بر روی درب و  سایر بخش ها کمی طرح های برجسته وجود داشته باشد. چون اغلب وسایل کلاسیک دارای طرح های برجسته چوبی می باشند و با این انتخاب سازگاری و انسجام بهتری میان وسایل آشپزخانه و کابینت وجود بوجود خواهد آمد.

مدل کابینت ام دی اف سفید

طرح کابینت ام دی اف سفید جدید برای آشپزخانه مدرن

اگر به دنبال انتخاب منحصر به فرد و لوکس برای آشپزخانه های مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم طرح کابینت ام دی اف سفید جدید را از دست ندهید. این کابینت ها با درب های کاملا ساده یا طرح دار قابل اجرا بوده و به همین دلیل با سبک های مختلف آشپزخانه ها، مخصوصا مدرن و مینیمال سازگاری کامل دارند.

نوشته های مشابه
كابينت ام دي اف سفيد

در زیبایی و جلوه این کابینت ها هیچ شکی نیست، اما پیشنهاد می کنیم برای جلوه بهتر آنها رنگ دیوارهای پشت را طوسی، مشکی یا آبی کلاسیک انتخاب کنید. علاوه براین، مانند تصویر زیر می توانید از یک گلدان رنگی بر روی میز برای جلوه بهتر کابینت MDF سفید و جزیره آن استفاده کنید.

کابینت mdf سفید

کابینت ام دی اف سفید مشکی بخریم یا سفید طلایی؟

با توجه به تاثیراتی که هر یک از رنگ ها از نظر روانشناسی بر احساسات افراد ایجاد می کنند، به همین دلیل لازم است دقت زیادی در انتخاب آنها داشته باشید. به عنوان مثال، کابینت MDF سفید یکی از انتخاب های بسیار پرتقاضا در این زمینه می باشد که در سبک های مختلف قابل اجرا می باشند. این کابینت ها را می توان با ترکیب رنگ های مختلفی اجرا نمود که از بهترین نمونه های آنها، می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

سفید مشکی

سفید مشکی برای آشپزخانه های کلاسیک انتخاب فوق العاده ای می باشد، چون می توان آنها را با میز و صندلی های چوب به راحتی ست کرد. اما مساله مهمی که وجود دارد این است که آیا فضای آشپزخانه شما به اندازه کافی بزرگ است؟ اگر جواب مثبت باشد، در این شرایط می توانید رنگ اصلی را مشکی در نظر بگیرید و در کنار آن سفید را به کار ببرید.

کابینت ام دی اف سفید مشکی

در شرایطی که فضای آشپزخانه شما با محدودیت در فضا مواجه می باشد، بهتر است رنگ سفید را به عنوان قالب در نظر بگیرید. چون بازتاب نور بر روی سطوح سفید بیشتر بوده و در نهایت باعث میشود تا فضا بزرگتر و روشن تر جلوه کند. عکس کابینت ام دی اف سفید با ترکیب کم از مشکی را در ادامه مشاهده می کنید. همان طور که در تصویر نمایش داده شده است، این رنگ در کنار جزیره و سایر وسایل فضا را فوق العاده حرفه ای کرده است.

کابینت ام دی اف سفید طلایی

از دیگر انتخاب های بسیار عالی می توان به ترکیب سفید طلایی برای کابینت های ام دی اف اشاره نمود. لوکس و شیک بودن مهم ترین مزیت و ویژگی این کابینت ها بوده و در آشپزخانه های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن و فرانسوی می توان از آنها استفاده نمود. همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، در اغلب مواقع درب ها سفید در نظر گرفته شده و یراق آلات و دستگیره طلایی انتخاب میشود. به همین خاطر در نگاه اول سفیدی بدنه ورق های ام دی اف روی درب ها و جزیره جلوه می کند و درخشش رنگ طلایی، لوکس و مجلل بودن را با آن تلفیق خواهد کرد.

کابینت mdf سفید طلایی

چیدمان آشپزخانه با کابینت ام دی اف سفید طلایی

هر بخش از فضای منزل دارای یک نقطه طلایی می باشد که در اولین نگاه توجه را به خود جلب می کند. این نقطه توجه در آشپزخانه ها بر روی کابینت های آنها وجود دارد و به همین دلیل است که تا این اندازه به آن اهمیت داده می شود. علاوه بر ایجاد نظم و بالا بردن بهره وری از فضای آشپزخانه، زیبایی ظاهری آن نیز تحت تاثیر انتخاب درست کابینت ها قرار می گیرد.

از جمله انتخاب های بسیار پرطرفدار می توان به کابینت ام دی اف سفید در تکیب با طلایی اشاره نمود که نه تنها در محیط های مدرن، بلکه برای آشپزخانه کلاسیک نیز کاربرد گسترده ای دارد.

کابینت ام دی اف سفید طلایی

کابینت ام دی اف سفید براق بخریم یا مات؟

سوال بعدی که اغلب افراد با آن مواجه هستند این است که کابینت ام دی اف سفید براق بخریم یا مات؟ هر کدام از این دو چه ویژگی هایی دارند و برای چه محیط هایی مناسب هستند؟ برای انتخاب هر یک از این دو مدل و طرح بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اگر فضای آشپزخانه شما به اندازه کافی بزرگ نیست، بهتر است سفید براق را انتخاب کنید تا بازتاب بهتری داشته باشد.
  • اگر با محدودیت فضا در محیط آشپزخانه مواجه نمی باشید، اما از نظر نورپردازی شرایط ایده آلی وجود ندارد، بدون شک MDF سفید براق بهتر از مات خواهد بود.
  • در آشپزخانه های مدرن و مینیمال اغلب سطوح و وسایل مات انتخاب میشوند، لذا در این شرایط بهتر است رنگ براق را کنار بگذارید و مات را انتخاب کنید.
  • سطوح براق کوچکترین لک را به وضوح نمایش می دهند، شاید به همین دلیل است که اغلب خانم ها ترجیح می دهند کابینت های ام دی اف سفید مات را انتخاب کنند.
ام دی اف سفید براق

مزایا کابینت MDF سفید

با توجه به مواردی که در طول متن به آنها اشاره شد، چند مزیت مهم در کابینت های سفید ام دی اف وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوه منحصر به فرد و زیبا در کنار قیمت ارزان
  • مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه و تماس با اشیای نوک تیز
  • سازگاری با سبک های مختلف دکوراسیون
  • وزن سبک و عدم وارد کردن بار مرده زیاد به دیوارهای آشپزخانه
  • بازتاب نور که منجر باعث میشود تا فضا بزرگتر دیده شود
  • روشن تر شدن محیط و ایجاد احساس آرامش در آشپزخانه
کابینت mdf سفید

معایب کابینت آشپزخانه سفید ام دی اف

علیرغم مزایای متعدد، این کابینت ها چند عیب و نقطه منفی دارند که قبل از خرید بهتر است به آن ها توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • عدم استفاده از ام دی اف های مرغوب منجر به متورم شدن بدنه کابینت در تماس با نم و رطوبت میشود
  • ایجاد لک در صورت تماس دست با آن

البته لازم به ذکر است که این معایب را می توان با کمی دقت در انتخاب محصولات با کیفیت از بین برد.

White MDF cabinet

تمیز کردن کابینت ام دی اف سفید

با توجه به اینکه به مرور ذرات روغن و چربی معلق در فضای آشپزخانه منجر به ایجاد لک های بزرگ و کوچک روی سطح کابینت سفید ام دی اف میشوند، به همین دلیل تمیز کردن آنها اهمیت زیادی دارد. برای تمیز کردن سطوح ام دی اف سفید چند نکته و روش کاربردی وجود دارد که عبارتند از:

  • پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، لذا بهتر است گردگیری روزانه را فراموش نکنید. با انجام این کار ذرات روغن نیز بلافاصله از روی سطح از بین رفته و باعث ایجاد لک و تغییر رنگ نخواهند شد.
  • از محلول آب و مایع ظرفشویی استفاده کنید! این روش بسیار آسان می باشد، اما بلافاصله باید تمام سطح با دستمال خشک شود.
  • دستمال را با محلول آب و سرکه رقیق یا آبلیمو به مقدار بسیار کم خیس کنید و به آرامی روی لکه بکشید. پیشنهاد می کنیم به مدت طولانی و با فشار زیاد این کار را انجام ندهید چون به ورق های ام دی اف ممکن است آسیب وارد شود.
  • به عنوان آخرین نکته، لازم به ذکر است که سطح کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید را با مواد اسیدی شیمیایی به هیچ عنوان تمیز نکنید. این سطوح مقاومت کمی در برابر تماس با مواد خورنده داشته و سطح آنها دچار تخریب خواهد شد.

خرید کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید کارانا دکور

کارانا دکور یکی از مراکز معتبر در حوزه ارائه انواع دکوراسیون ام دی اف و چوب می باشد که تنوع، قیمت ارزان و کیفیت بالا را با هم تلفیق نموده است. کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین طرح و مدل های کابینت ام دی اف سفید براق یا مات، سفید مشکی و غیره می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا