کابینت ام دی اف سفید طلایی

کابینت ام دی اف سفید طلایی انتخابی عالی برای آن دسته از افرادیست که به دنبال فضایی بسیار لوکس و شیک در آشپزخانه هستند. پاکی و آرامش سفید در کنار مجلل بودن طلایی به ترکیبی فوق العاده زیبا می رسد که باعث می شود کابینت ام دی اف فضای آشپزخانه را بزرگ و روشن و در عین حال لاکچری جلوه دهد. کارانا دکور؛ تولید کننده دکوراسیون ام دی اف و چوبی، در این مطلب طرح، مدل، جدیدترین عکس و انواع مختلف این کابینت های ام دی اف سفید طلایی را که به صورت مات، براق با دسته یا نوار طلایی قابل اجرا می باشند را بررسی خواهد نمود.

کابینت ام دی اف سفید طلایی

چیدمان آشپزخانه با کابینت ام دی اف سفید طلایی

هر بخش از فضای منزل دارای یک نقطه طلایی می باشد که در اولین نگاه توجه را به خود جلب می کند. این نقطه توجه در آشپزخانه ها بر روی کابینت های آنها وجود دارد و به همین دلیل است که تا این اندازه به آن اهمیت داده می شود. علاوه بر ایجاد نظم و بالا بردن بهره وری از فضای آشپزخانه، زیبایی ظاهری آن نیز تحت تاثیر انتخاب درست کابینت ها قرار می گیرد. از جمله انتخاب های بسیار پرطرفدار می توان به کابینت ام دی اف سفید در تکیب با طلایی اشاره نمود که نه تنها در محیط های مدرن، بلکه برای آشپزخانه کلاسیک نیز کاربرد گسترده ای دارد.

کابینت mdf سفید طلایی

علیرغم مزایای بسیار زیادی که این کابینت ها به همراه دارند، عدم توجه به اصول و استانداردها در انتخاب آنها در نهایت می تواند نتیجه ای کاملا عکس را ایجاد کند. برای انتخاب طرح و مدل این کابینت ها لازم است چند نکته مهم را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

انتخاب سفید به عنوان رنگ پایه

سفید را به عنوان رنگ پایه در نظر بگیرید، در غیر این صورت نتیجه خوبی را دریافت نخواهید کرد. استفاده از رنگ طلایی به اندازه زیاد در این کابینت ها باعث می شود تا آرامش آشپزخانه از بین برود و ذهن آشفته و چشم ها خسته می شوند. این مساله مخصوصا در شب که لامپ های مختلف در فضای آشپزخانه روشن می شوند بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد.

نوشته های مشابه
ام دی اف سفید طلایی

قانون 60، 30، 10 در مدل کابینت ام دی اف سفید طلایی

به تعداد کم از رنگ های شاد برای اکسسوری ها، میز و صندلی و سایر وسایل موجود در آشپزخانه در کنار این کابینت ها استفاده کنید. قانون 60، 30، 10 را بهتر است در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی عالی داشته باشید. بر اساس این قانون 60 درصد از فضا را سفید، 30 درصد طلایی و 10 درصد یکی از رنگ های مکمل یا متضاد با این دو را انتخاب کنید.

استفاده از جزیره کابینت 

این کابینت ها را تا حد امکان با جزیره در آشپزخانه استفاده کنید تا لوکس و لاکچری بودن آن بیشتر جلوه کند. البته نمی توان از کاربرد بسیار زیاد جزیره ها چشم پوشی کرد و بدون شک تنها برای زیبایی از آنها استفاده نمیشود. استفاده از جزیره برای این کابینت ها در تمام سبک های دکوراسیون آشپزخانه رایج بوده و گزینه ای عالی برای خانه های کوچک می باشد.

سفید طلایی جزیره ای

دقت در نورپردازی آشپزخانه

در روشنایی و نورپردازی آشپزخانه هایی که از این کابینت ها استفاده میشود زیاده روی نکنید، چون در کنار سفید طلایی کابینت ها باعث خسته شدن چشم میشود. یکی از انتخاب های مناسب برای نورپردازی آشپزخانه هایی دارای این نوع کابینت می باشند، استفاده از لوسترهای آویز چند تایی و فانتزی بر روی جزیره است. یک نمونه عکس کابینت ام دی اف سفید طلایی با این شیوه نورپردازی در ادامه نمایش داده شده است که می توانید برای ایده گرفتن از آن استفاده کنید.

mdf سفید طلایی با نورپردازی

انواع کابینت ام دی اف سفید طلایی

علاوه بر استانداردها و اصول در استفاده از این کابینت ها، بخشی از انتخاب به سلیقه افراد بستگی دارد. به همین دلیل قانون خاصی نمی توان برای آن ارائه داد و باید بتوانید بر اساس شرایط محیط و آنچه مد نظرتان است در نهایت یکی از مدل های کابینت سفید طلایی ام دی اف را در نهایت انتخاب کنید. از پرطرفدارترین و جدیدترین طرح و مدل های این کابینت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابینت ام دی اف سفید با نوار طلایی

این گروه از کابینت ها گزینه ای مناسب برای افرادیست که علاقه زیادی به رنگ طلایی دارند و ترجیح می دهند تا این جلوه بیشتری در محیط داشته باشد. علاوه بر نوارهای باریک یا پهن، گل و سر ستون و پاخور کابینت نیز در این مدل می تواند طلایی باشد و بدون شک اگر رنگ ها با کیفیت انتخاب و اجرا شوند، نتیجه خوبی را به همراه دارند. کابینت هایی که دارای نوار طلایی می باشند، برای آشپزخانه های کلاسیک گزینه ای کاربردی خواهند بود و سازگاری بیشتری با محیط اطراف دارند.

نوار طلایی ام دی اف

مدل کابینت ام دی اف سفید با دسته طلایی

اگر به دنبال انتخاب مناسبی برای آشپزخانه مدرن هستید، بدون شک کابینت با دسته طلایی می تواند مطابق سلیقه تان باشد. در این کابینت دستگیره های طلایی در کنار بدنه سفید جلوه فوق العاده زیبایی خواهند داشت و فضا را لاکچری و لوکس می کنند. البته بهتر است در کیفیت این دسته ها دقت زیادی داشته باشید تا به مرور زمان تغییر رنگ پیدا نکنند و جلوه و زیبایی آنها ماندگاری همیشگی داشته باشد.

ام دی اف با دسته های طلایی

کابینت ام دی اف سفید طلایی براق

فضای آشپزخانه های امروزی اغلب محدود می باشد و به همین دلیل به شیوه های مختلف تلاش میشود تا محیط بزرگتر جلوه کند. در شرایطی که با این مشکل موجه هستید، بهترین طرح کابینت ام دی اف سفید طلایی براق می باشد تا بازتاب نور خوبی داشته باشد. براق بودن سطح بدنه و نوارهای طلایی و دستگیره ها همگی کمک می کنند تا انعکاس نور ایجاد شود و در نهایت محیط اطراف بزرگتر جلوه می کند. همچنین لازم به ذکر است که این نوع کابینت ها برای آشپزخانه های کلاسیک و سلطنتی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود و حس لاکچری بودن را بهتر القا می کنند.

کابینط ام دی اف طلایی و سفید براق

کابینت سفید طلایی مات

به دلیل تفاوت های بسیار زیادی که در سلیقه افراد وجود دارد، نمی توان همیشه یک نسخه ثابت برای همه پیچید و قطعا کابینت ها نیز از این قضیه مستثنی نخواهند بود. افراد زیادی هستند که از سطوح براق مورد پسندشان نیست و به همین دلیل ترجیح می دهند کابینت MDF سفید طلایی مات را انتخاب کنند. این کابینت ها برای آشپزخانه های مینیمال و مدرن که فضای آنها به اندازه کافی بزرگ باشد گزینه ای مناسب است.

سفید طلایی مات

مزایای کابینت MDF سفید طلایی

به دلیل مزایای بسیار زیادی که این کابینت ها به همراه دارند، در آشپزخانه ها کابرد گسترده ای پیدا کرده اند. برخی از مزایای این کابینت ها شامل موارد زیر می باشد:

القای حس آرامش و پاکی در فضای محیط

فراهم ساختن محیط شیک و لوکس

بزرگ جلوه دادن فضای آشپزخانه به دلیل بازتاب نور

تنوع بالا در طرح و مدل و سازگاری با سبک های مختلف آشپزخانه

ست کردن آسان کابینت با سایر وسایل موجود در محیط اطراف

قیمت ارزان ورق های ام دی اف و وزن سبک آنها

Golden white MDF cabinet

ساخت کابینت ام دی اف جدید سفید طلایی

علاوه بر انتخاب متریال مناسب و با کیفیت برای بدنه و درب کابینت، استفاده از رنگ های با دوام و رنگ آمیزی استاندارد، لازم است طراحی نیز با دقت بالایی انجام شود. کارانا دکور با سالها سابقه فعالیت در این حوزه و شناخت آنچه مشتری به دنبال آن است، ساخت این کابینت ها را با بهترین متریال بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های این کابینت ها و مشاهده نمونه کارها، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مدل های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا