کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک لازم است با دقت بالایی انتخاب شود تا با مشکل محدودیت در فضا بتوانید به خوبی غلبه کنید. عدم توجه به رنگ، طرح و مدل کابینت ام دی اف در نهایت می تواند تاثیر نامطلوبی در فضای آشپزخانه تان ایجاد کند که قطعا تجربه خوشایندی نخواهد بود. کارانا دکور؛ تولیدکننده دکوراسیون ام دی اف و چوب، در ادامه این مطلب به چند اصل مهم در انتخاب کابینت ام دی اف برای آشپزخانه های کوچک اشاره خواهد داشته و طرح و عکس های متنوع را ارائه می دهد

کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

بهترین مدل کابینت ام دی اف برای آشپزخانه کوچک

در زندگی امروز اغلب آپارتمان ها با مشکل در کمبود فضا مواجه می باشند و به همین دلیل لازم است در انتخاب وسایل مختلف منزل تغییر نگرش داشته باشیم. به عنوان مثال، اگر شما نیز آشپزخانه کوچک و چند متری دارید، بهتر است برای انتخاب طرح و مدل های مختلف کابینت ام دی اف چند نکته را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

کابینت ام دی اف ایستاده برای آشپزخانه کوچک را جدی بگیرید

یکی از مهم ترین اصول دکوراسیون برای چیدمان خانه های کوچک، استفاده حداکثری از فضای کف تا سقف می باشد و نباید از آن غافل شد. این اصل در آشپزخانه ها نیز حکم فرماست و با انتخاب کابینت های ایستاده می توانید شرایط ایده آلی را برای چیدمان وسایل مختلف در این محیط فراهم کنید. برای بهبود کارایی حتی می توان در طراحی کابینت ام دی اف ایستاده برای آشپزخانه های کوچک، کشویی های متعدد قرار داد و حتی آنها را تبدیل به یک پنتری روم کرد.

مدل کابینت ام دی اف برای آشپزخانه کوچک

خوشبختانه با توجه به متریال به کار رفته در بدنه این کابینت ها، امکان طراحی آنها به مدل های مختلف وجود دارد و متناسب با شرایط آشپزخانه حق انتخاب بالایی خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دقت در مدل کابینت ام دی اف عمودی آشپزخانه کوچک

کابینت ها در حالت کلی به دو نوع افقی یا زمینی و عمودی یا دیواری تقسیم بندی شده که در ردیف های پایین و بالا نصب میشوند. از دیگر مواردی که باعث میشوند تا بتوانید به خوبی با چیدمان صحیح کابینت از فضای آشپزخانه استفاده حداکثری را داشته باشید، انتخاب کابینت عمودی می باشد. این کابینت ها که در ردیف بالا نصب میشوند، بهتر است تا حد امکان ارتفاع بیشتری داشته باشند تا از فضای نزدیک به سقف بتوانید به خوبی استفاده کنید.

کابینت ام دی اف برای آشپزخانه کوچک

استفاده از کابینت کشویی برای آشپزخانه کوچک

طراحی مدل کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک نیاز به مهارت بالایی داشته و طراح باید با اصول چیدمان خانه های کوچک کاملا آشنا باشد. طراحانی که این تخصص و تجربه را دارا می باشند به خوبی از کابینت های کشویی در بخش های مختلف از قبیل گوشه ها استفاده می کنند. کشوهای چند طبقه شرایط بسیار ایده آلی را برای چیدمان وسایل کوچکتر از قبیل قاشق و چنگال و حتی ادویه جات و غیره فراهم می کنند. با استفاده از این مدل کابینت می توان از کوچکترین فضا نیز به بهترین نحو استفاده کرد و فضای پرت را به بخش مفیدی تبدیل کرد.

کابینت کشویی

مناسب ترین رنگ کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

علاوه بر طرح و مدل، نباید از تاثیر رنگ ها در بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه غافل شد. با توجه به اینکه در محیط آشپزخانه کابینت ها بیشترین جلوه را دارند، به همین دلیل رنگی که برای آنها انتخاب می کنید ارتباط مستقیم با میزان فضای محیط باید داشته باشد. از جمله رنگ های بسیار مناسب برای انواع کابینت MDF آشپزانه کوچک می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک با رنگ سفید

تفاوتی ندارد که برای دیزاین اتاق خواب به دنبال رنگ هستید یا آشپزخانه، در هر صورت سفید چیزی نیست که بتوان براحتی از آن گذشت. علاوه بر احساس آرامش و پاکی و تمیزی که این رنگ به همراه دارد، کاربرد آن برای کابینت های ام دی اف آشپزخانه کوچک باعث بزرگتر دیده شدن فضا میشود. این انتخاب مخصوصا زمانی جلوه بهتری پیدا می کند که سفید براق باشد و به خوبی می تواند نور را بازتاب کند. انعکاس نور به شدت در بزرگتر دیده شدن فضا تاثیر گذار است و این به این اصل در دکوراسیون تاکید زیادی میشود.

مدل سفید کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک با رنگ سفید طلایی

با توجه به اینکه کابینت ام دی اف سفید به تنهایی می تواند به مرور ذهن و چشم را خسته کند، به همین دلیل بهتر است از آن در کنار سایر رنگ ها استفاده کنید. سفید طلایی از جمله گزینه های کاربردی می باشند که می توانند فضای آشپزخانه های کوچک را لوکس و شیک و بزرگ تر نشان دهند. با توجه به اینکه قابلیت رنگ پذیری ورق های ام دی اف بالا می باشد، به همین دلیل می توان سفید و طلایی را بر روی آنها پیاده سازی کرد. پیشنهاد می کنیم برای آشپزخانه هایی که کوچک هستند، بدنه اصلی کابینت را رنگ سفید و دستگیره ها و سایر یراق آلات را طلایی در نظر بگیرید.

کابینت ام دی اف برای آشپزخانه های کوچک

کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک با رنگ زرد

به عنوان یک مدل کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک که در فضاهای مدرن مورد استفاده قرار میگیرد می توان به کابینت زرد لیمویی اشاره نمود. البته در انتخاب رنگ زرد آنها باید دقت زیادی داشت و تا حد امکان روشن بوده و اگر در کنار سفید استفاده شوند، قطعا نتیجه فوق العاده زیبایی خواهند داشت. در عکس زیر یک نمونه از این کابینت ها را می توانید مشاهده کنید که در کنار میز و صندلی های سفید به نتیجه ای عالی رسیده اند.

زرد

کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک با رنگ سبز

سبز از دیگر انتخاب های بسیار عالی بری فضاهای کوچک می باشد که به خوبی با سایر رنگ ها ست میشود. در عکس زیر کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک با رنگ سبز روشن را مشاهده می کنید که در کنار سایر رنگ ها فضا را بسیار عالی می کنند. این انتخاب برای آشپزخانه های مدرن مناسب می باشد و بهتر است در کنار آن از رنگ های سفید و روشن نیز استفاده شود تا ترکیب جلوه بهتری داشته باشد.

کابینت ام دی  ف آشپزخانه کوچیک

کابینت ام دی اف ساده برای آشپزخانه کوچک

علاوه بر مدل و رنگ، بهتر است از طرح به کار رفته بر روی بدنه این کابینت ها غافل نشوید. برای تمم فضاهایی که با کمبود فضا مواجه هستند، باید بتوانید تا حد امکان از شلوغی فاصله بگیرید و به سمت سادگی گرایش داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم کابینت هایی را انتخاب کنید که تا حد امکان بر روی بدنه آنها طرح های برجسته کمتری داشته باشند. هر چه سطح صاف و صیقلی تر باشد، به همان نسبت نیز بازتاب نور بیشتر بوده و فضا بزرگتر دیده میشود. طرح های شلوغ در فضاهای کوچک به شدت چشم را خسته می کند و آرامش لازم از آشپزخانه دور خواهد شد.

کابینت ام دی اف ساده برای آشپزخانه کوچک

علاوه بر موارد فوق، لازم است جهت سفارش کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک به نورپردازی و رنگ دیوارها نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال، استفاده از چراغ های کوچک با نور سفید و نورپردازی از سقف در کنار این کابینت ها می تواند گزینه ای بسیار ایده آل باشد.

طراحی و ساخت کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

همان طور که در طول متن نیز اشاره شد، در نظر گرفتن اصول مهم در دکوراسیون فضاهای کوچک در طراحی کابینت اهمیت بسیار زیادی دارد. گروه کارانا دکور با سالها سابقه فعالیت در این حوزه و استفاده از تخصص و دانش و هنر افراد حرفه ای، آماده طراحی و ساخت انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک و بزرگ با مدل های سفارشی می باشد. برای کسب اطلاع بیشتر درباره ویژگی های این محصولات و قیمت و نحوه ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مدل های بیشتر کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا