مبل چستر قایقی

مبل چستر قایقی در دسته مبل چستر قرار میگیرد  و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به سبک اسپرت علاقه دارند. این مبل در کنار زیبایی بی نظیری که مدل های مختلف چستر دارند، می تواند فضایی امروزی تر را در منزل شما به وجود آورد. در کنار تمام ویژگی های مثبت این مبل، می بایست به نکاتی در هنگام خرید آن توجه کنید که به بررسی تمام این موارد در ادامه خواهیم پرداخت.

مبل چستر قایقی

معرفی مبل چستر قایقی

این مدل از مبل از پارچه هایی با جنس یکدست ساخته می شوند و بر روی مبل ها دکمه کاری و لمس دوزی هایی وجود دارد که باعث به وجود آمدن تنوع و و جذابیت ظاهری آن می گردد. مبل قایقی چستر در دسته ی اسپرت و راحتی قرار می گیرد و مانند سایر مدل های این مبل حجیم و سنگین نیست و مناسب فضاذهای کوچک می باشد.

دکمه دوزی و یا گل میخ به دوخت های محکم بر روی این مبلمان ترجیح داده شده است. این فرورفتگی ها بدون‌ دکمه، فضای بسیار راحت تری را برای نشستن افراد فراهم می کنند. همچنین نشیمن گود و نیم دایره آن باعث می شود در زمان هایی که طولانی از آن استفاده می کنید احساس ناراحتی نداشته باشید.

قیمت مبل چستر قایقی

مبل چستر قایقی چه ویژگی هایی دارد؟

اولین ویژگی بسیار جذاب این مدل‌ این است که بر خلاف استفاده از مبلمان رسمی که مخصوص مناسبت های خاصی است این مبلمان در دسته ی اسپرت قرار می‌گیرند و معمولاً به تمام فضا ها می خورد. همچنین راحتی بسیار بالای آن ها باعث می شود که استفاده مداوم از مبل خستگی را از تنتان خارج کند. لمس کاری ها و کاهش اندازه و وزن آن نسبت به سایر هم دست هایش و همچنین ابعاد کوچکتر آن از ویژگی‌ های مثبت آن است. همچنین در این مبلمان خبری از روکش های چرم نیست. سبک چستر لیورپول دیگر نام این مبلمان است که دلیل آن نیز دکمه کاری های حذف شده و فرم لمس کاری ها به کمک دوخت  می باشد.

نوشته های مشابه

معایب مبل چستر قایقی

این مبل ارزان با تمام ویژگی‌ های مثبتی که دارد کاستی‌ هایی نیز در آن یافت می شود. مثلاً این مبلمان در مقایسه با کاناپه ها از لطافت کمتری برخوردارند و در روی کوبی آن ها، فوم به اسکلت وصل می باشد و باعث می شود قسمت نشیمنگاه کمی سفت تر شود.

مبل چستر قایقی ارزان

مبل چستر قایقی مناسب چه مکان هایی است؟

این مبل برای خانه های کوچک ۶۰ متری نیز مناسب هستند و می توانید آن ها را با روش‌ های مختلفی متناسب با فضا و رنگ چیدمان داشته باشید. مبل چستر قایقی از انحنای بیشتری در قسمت نشیمن برخوردارند و باعث می شود یک دکوراسیون کلاسیک مناسب ترین روش برای چیدمان آن ها باشد..شما با توجه به فضای موجود در پذیرایی منزل تان می توانید تعداد مبل مورد نظرتان را تهیه کنید. در ادامه به بررسی نوع چیدمان مبل در دو فضای مختلف می پردازیم.

مبل راحتی چستر قایقی

مبل چستر قایقی در نشمین

در اتاق نشیمن با توجه به به فضای آن می توانید یک ست کامل از این مبل را تهیه کنید. ست کامل شامل مبل دو نفره مبل، سه نفره و دو مبل یک نفره می باشد. اگر اتاق نشیمن گنجایش این تعداد را نداشته باشد بهتر است یک نیم ست از مبلمان قایقی را تهیه کنید تا راحت تر در فضای آن چیده شود.

مبل چستر قایقی برای اتاق های کوچک

در اتاق های کوچک این مدل مبل کاربرد بسیار زیادی دارد. چنین فضا هایی به دلیل محدود بودن جا معمولاً انتخاب گزینه ها برای چینش کمتر می‌شود. شما در چنین حالتی می توانید کاناپه های دو یا سه نفره را به صورت تکی استفاده کنید. بهترین ست برای مبل قایقی می‌تواند یک کاناپه دو نفره و یک مبل تکی در کنار آن باشد.

مبل قایقی چستر

مبل چستر قایقی مناسب چه افرادی است؟

در نگاه اول پایه های منحصر به فرد این مبلمان جلب نظر می‌کند. چهار پایه ای که در زیر آن قرار دارد بسیار باریک هستند و حالتی اریب به خود می‌گیرند که باعث جلوه گری زیباتری می شود.  همین امر سبب می‌شود که این مدل برای عده ای از افراد مناسب تر باشد. مصرف چوب و پارچه کمتر در این مبل سبب کمتر شدن وزن آن می‌شود و برای زوج های جوان که به تازگی منزل کوچک تهیه کرده اند و به دلیل راحت بودن جابجایی و همچنین چینش راحت‌ تر می‌تواند مناسب‌ ترین گزینه باشد. همچنین هزینه و قیمت آن نیز برای زوج های جوان مناسب‌تر است.

مدل مبل چستر قایقی

اطلاعات کامل در مورد ترکیب رنگ مبل چستر قایقی

رنگ بندی در مدل راحتی چستر قایقی بسیار گستردگی دارد ولی مورد پسند ترین رنگ در آن طوسی می باشد علت آن نیز خنثی بودن آن و ست شدن با تمامی مکان ها است. همچنین ترکیب های رنگی بسیار زیادی با این رنگ مانند زرد قرمز و بنفش می تواند گزینه جذابی برای این سری از مبلمان باشد. ترکیب رنگ سبز و صورتی نیز بسیار پر طرفدار است. شما می توانید مبل های دو نفره و سه نفره را به رنگ سبز انتخاب کنید و رنگ مبل های تک نفره را از رنگ صورتی تیره بهره مند سازید.

مدل های مبل چستر قایقی

در ترکیب رنگ چستر قایقی ارزان می توانید از کوسن های رنگی به همراه پارچه های خنثی استفاده کنید. سبک اسپرتی که این مبلمان دارد سبب می‌شود استفاده از رنگ‌ های زرد و روشن یک نشاط بسیار ویژه را به منزل شما ببخشد و این نکته را نیز باید توجه داشته باشید که اگر فضای منزل شما کوچک است، رنگ‌ های روشن تر می تواند آن را دلباز تر نشان دهد. دیگر ترکیب رنگ ها در هنگام خرید می تواند سرمه ای و زرد، قرمز و خاکستری، سبز با زرد با کوسن های زرشکی و همچنین آبی و کرم باشد.

مبل چستر قایقی

قیمت مبل چستر قایقی

قیمت این مبل ها به دلیل استفاده از پایه های چوبی و سبک، ارزان تر از سایر مدل ها می باشد و به همین دلیل است که طرفداران بیشتری دارد. در کنار قیمت ارزان، لوکس بودن آن باعث می شود که مردم بیشتر به استفاده از آن روی بیاورند. استفاده کمتر از پارچه و چوب دیگر دلیلی است که قیمتی مبلمان را مناسب تر از سایرین می کند. شروع یک زندگی جدید با این مبلمان می‌تواند در کنار به صرفه بودن صرفه جویی در هزینه ها نشاط و زیبایی خاصی را به منزل زوج‌ های جوان ببخشد.

مبل چستر قایقی کارانا

خرید مبل چستر قایقی از کارانا

شما برای اطلاع از قیمت انواع ست این مبلمان و همچنین دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین مدل و رنگ برای فضای منزلتان می توانید با کارشناسان پشتیبانی کارانا ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید. توجه داشته باشید این مبلمان به صورت آنلاین و تلفنی از سایت کارا قابل تهیه می باشد. همواره رضایت خاطر شما هموطن عزیز هدف ما در کارانا بوده است.

قیمت مبل های چستر قایقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا