مبل چستر مکعبی

مبل چستر مکعبی به صورت تکی و یا ست قابل تهیه می باشد. این مدل از دسته چستر است که مانند تمامی محصولات این سبک خاص، می تواند فضایی بسیار باشکوه و سلطنتی را به منزل شما عطا کند. مبل هایی که در این سبک ساخته می‌شود همواره توانسته اند خود را با سبک های کلاسیک و مدرن دکوراسیون منزل وقف بدهند و همین امر باعث محبوبیت بی نظیر آن ها در سطح جهانی شده است. مدل مکعبی نیز از این قاعده مستثنا نیست و ویژگی‌ های منحصر به فرد خود را دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 مبل چستر مکعبی چرم

ویژگی های مبل چستر مکعبی چیست؟

یکی از محبوب ترین انواع چستر، مبل مکعبی آن می باشد. از ویژگی های ظاهری آن می توان  به پایه های بسیار زیبا و چشم نواز آن  و همچنین لمس کاری هایی در قسمت تکیه گاه و دسته های مبل می باشد که باعث می شود در اولین نگاه هر بیننده ای را مجذوب زیبایی حیرت انگیز آن گردد، اشاره کنیم. لمس دوزی هایی که در سراسر مبل وجود دارد یکی از دلایل این زیبایی بی نظیری می باشد. همچنین این مبل ها برای ایجاد دکوراسیونی به سبک کلاسیک و مدرن بسیار مناسب هستند. معمولاً ست این مبل به صورت مبل تکی با کاناپه های دو نفره، سه نفره و چهار نفره می باشد.

ضمناً با سفارش مشتری اندازه دلخواه نیز در چنین مبل هایی ساخته می شود. معمولاً ست این مبل ۷ نفره است، که با توجه به فضایی که می‌خواهید آن را استفاده کنید می تواند این تعداد نیز متغیر باشد. در عکس مدل مبل ال چستر را مشاهده می کنید که در فضای باز بسیار زیبا جلوه می کند.

 مبل چستر مکعبی برای فضای باز

تشکت نشیمن مبل چستر مکعبی چند مدل دارد؟

از ویژگی های بسیار جذاب این نوع از انواع مبل چستر می توانیم به متغیر بودن تشک های نشیمن آن اشاره کنیم دو مدل تشک در ساخت این نوع مبل ها استفاده می شود. تشک ثابت و تشک دوبل. در ساخت تشک های دوبل، متراژ پارچه ها کمی بیشتر می‌شود که همین امر بر قیمت مبل چستر مکعبی نیز تاثیر می‌گذارد. همچنین تشک های دوبل این مبل دارای زیپ هستند که باعث می شوند پارچه روی آن راحت تر شسته شود و بعد از مدتی استفاده نیز به سادگی می توانید تشک های مبل را دوباره تقویت کنید تا با کمترین هزینه ممکن اسفنج‌ های کف آن را تعویض نمایید. تشک ثابت نیز از از عمر بالایی برخوردار است و در ساخت آن از اسفنج با دانسیته مناسب استفاده می کنند.

نوشته های مشابه
 مبل چستر مکعبی پارچه ای

ابعاد مبل چستر مکعبی

 در بازار این مبل با اندازه های مختلفی یافت می‌شود و همچنین گاهاً با نظر مشتری می تواند اندازه دلخواه آن ساخته شود. ولی به طور معمول اگر بخواهیم ابعاد استاندارد آن را که بیشتر در بازار یافت می شود معرفی کنیم به اعداد زیر می توانید اشاره نماییم.

 ارتفاع این ۹۰ سانتیمتر است و عرض مبل ۸۶ سانتیمتر می‌باشد. نمای تک نفری مبل ۹۰ سانتیمتر و طول کاناپه دو نفره ۱۵۵ سانتیمتر است. همچنین طول کاناپه سه نفره ۲۱۰ و طول کاناپه ۴ نفر نیز ۲۶۰ سانتی متر می باشد.

 مبل چستر مکعبی طوسی

متریال استفاده شده در ساخت مبل چستر مکعبی

مانند تمامی مدل های چستر، نوع مکعبی نیز از متریال با کیفیتی ساخته می شود که به بررسی آن می پردازیم.

ساختار اسکلت مبل چستر مکعبی

بدنه مبل از چوب روس با کیفیت بسیار ساخته میش شود. همچنین در بدنه ی آن از چوب راش که یکی از بهترین چوب های بازار است نیز استفاده می گردد. چوب روسی که در این مبلمان استفاده می‌شود در برابر ضربه و رطوبت هوا بسیار مقاوم هستند و مناسب آب و هوای شرجی می باشد. همچنین تحمل وزن بسیار بالایی را دارا هستند. از دیگر ویژگی های این مدل چوب این است که موریانه زده نمی‌شوند و حشرات موزیک به سمت این مدل چوب نمی آید. به همین دلیل است که این مدل مبل تا سالیان سال در منزل شما ما جلوه گری می کند.

 مبل چستر چرم قهوه ای مکعبی

فوم و اسفنج مبل چستر مکعبی

 در قسمت نشیمنگاه این مبل به دلیل اینکه فرم اولیه خود را از دست ندهد  از اسفنج های بسیار مرغوب و فوم سرد استفاده می کند. اسفنج های با دانسیته بالا از عمر بالایی برخوردار هستند و گاهی دیده شده یک لایه لایکو برای عمر بیشتر کفی مبل بر دور این اسفنج ها چسبیده می شود. همچنین فوم سرد استفاده شده در مبل قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد و به نسبت فوم های گرم سالیان متوالی فرم خود را حفظ می‌کند و باعث می‌شود مبل شما بعد از چند وقت استفاده، از شکل اولیه خود نیفتد.

پارچه مبل چستر مکعبی

پارچه هایی که در این مورد استفاده می شود نیز از باکیفیت ترین محصولات بازار هستند. معمولاً از پارچه های مخمل، پارچه پورشه و پارچه مکس در ساخت این مبل استفاده می شود. شما در هنگام سفارش میتوانید پارچه مورد نظر خود برای مبل را نیز انتخاب نمایید.

 مبل چستر مکعبی مخمل کرم

تنوع رنگ در ساخت مبل چستر مکعبی

رنگ های مبل چستر بسیار متنوع است. مخصوصا تنوع رنگ بندی مبل چستر مکعبی از ویژگی های بارز آن می باشد. در هنگام سفارش مبل شما دستتان برای انتخاب رنگ بسیار باز است و می توانید متناسب با دکوراسیون منزل و وسایل داخل آن رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. رنگ های مانند قهوه ای متوسط، قهوه ای تیره، خاکستری، سبز، آبی و طوسی از جمله رنگ هایی است که شما می توانید برای مبل خود انتخاب نمایید.

 مبل چستر مکعبی پایه بلند

قیمت مبل چستر مکعبی

قیمت کاناپه چستر متاثر از متریالی است که در آن استفاده می شود. جنس چوب استفاده شده در بدنه مبل و همچنین متراژ پارچه ای که در ساخت آن استفاده می‌شود از عوامل موثر و قیمت آن هستند. همچنین نوع فوم استفاده شده در لایه میانی مبل نیز بر قیمت آن موثر است. دیگر فاکتور تاثیر گذار بر قیمت، رنگ مبل می باشد. به عنوان مثال رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی به طور معمول از رنگ های روشن گرانتر هستند. در آخر نیز ضمانت و گارانتی می تواند بر قیمت مبل تاثیر بگذارد. مبل های بدون گارانتی قیمت کمتری از مواردی که دارای ضمانت نامه هستند، دارند. ولی بهتر است همواره مبل را با گارانتی معتبر تهیه کنید تا بتواند جبران خسارتی در صورت ایجاد صدمه بر آن برای شما شود.

قیمت مبل چستر مکعبی

چیدمان این مبلمان در منزل

مبل چستر مکعبی با توجه به تعدادی که برای خرید انتخاب کنید به روش های گوناگونی در داخل منزل چیده می شود. به عنوان مثال شما می توانید در یک ست ۸ تایی این مبل از یک میز وسط و یا عسلی قرار استفاده کنید. معمولاً این مدل مبل ها برای ایجاد محفل های کوچک و دوستانه بسیار مفید هستند و به دلیل کفی بسیار قدرتمندی که در زیر آن تعبیه شده ظرفیت بیش از حد نیز اگر بر روی آن بنشینند به دلیل مقاومت بالای آن مشکل خاصی برای آن ایجاد نمی شود.

مبلمان چستر مکعبی

خرید مبل چستر مکعبی از کارانا

شما قبل از خرید این مبل می توانید با کارشناسان پشتیبانی کارانا ارتباط برقرار کنید تا انواع ست های این مبل را به شما معرفی کنند و با انتخاب نوع رنگ و پارچه دلخواه تان، بتوانید بهترین مبل را برای منزل تان تهیه کنید. مشاوره رایگان کارانا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با بودجه‌ ای که دارید بهترین مبل را برای منزل تان تهیه نمایید. همچنین امکان انتخاب آنلاین مبل نیز از سایت کارانا بریا شما میسر شده تا در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما انتخاب و تحویل داده شود. همواره رضایت خاطر شما هموطن عزیز  ک هدف ما در کارانا بوده است.

 چستر مکعبی ال
مبل چستر مکعبی بدون پایه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا