قیمت مبل چستر

قیمت مبل چستر هر چند در بعضی از موارد ممکن است بسیار بالا باشد ولی به دلیل اصالت انگلیسی , بریتانیایی این مدل از مبل ها و همچنین محبوبیت بالای آنها در بازارهای جهانی، معمولا افراد با صرف نظر از قیمت مبل تنها به دنبال مدل محبوبشان می گردند. عوامل متعددی بر هزینه ی ای که باید برای مبل چستر بکنید تاثیر دارد که در ادامه به تمامی این موارد می پردازیم.

قیمت مبل چستر

عوامل موثر بر قیمت مبل چستر

کیفت بسیار بالای این مدل از مبل ها باعث شده نسبت به سایر هم دسته هایش از قیمت بالاتری برخوردار باشد. اصلی‌ترین دلیل این اختلاف قیمت لمس دوزی های موجود در پشتی و کف ان و همچنین برخی طراحی ‌های خاص و چشم‌ نواز این مبل ها می باشد.

به طور معمول قیمت مبل های چستر در بازه ی ۱۰ تا ۲۰ میلیون ارزش گذاری می شود که در مغازه ها و نمایشگاه ها ممکن است کمی بالاتر از این قیمت نیز عرضه گردد. دیگر موارد موثر بر قیمت مبل استفاده از چرم لوکس در ساخت آن می باشد.

قیمت کاناپه چستر

آیا افزایش عمر باعث کاهش قیمت مبل چستر می شود؟

مبل های چستر دارای ضمانت مادام العمر هستند. شاید مکانی که از آن مبل  را تهیه می کنید این را به وضوح  به شما نگویند ولی به دلیل کیفیت بسیار بالای این مبل ها و اصالتی که آن ها دارند، می توانیم برچسب مادام العمر برای ضمانت را بر روی آن ها بزنیم. همین نکته باعث می شود که مانند قالی کرمان هرچه این مبل در خانه شما بماند به قیمت آن افزوده شود. قیمت مبل چستر به مرور زمان و با افزایش سن زیاد می شود.

نوشته های مشابه

گویی شما طلایی ناب را خرید ایدو در گوشه ای از منزل تان آن را قرار داده اید. دلیل این افزایش قیمت نیز حفظ اصالتی است که به خانه شما می بخشد. با خرید این مبل ها علاوه بر این یک فضای سلطنتی به منزل تان می بخشید، می توانید یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز انجام دهید.

قیمت کاناپه سه نفره چستر

قیمت کاناپه چستر

کاناپه های چستر را می‌توانید در ابعاد مختلف تهیه کنید و با توجه به همین تغییر اندازه، قیمت مبل چستر نیز تغییر می کند. کاناپه های مدل چستر در سه اندازه در بازار وجود دارد. هر کدام از انواع این کاناپه ها از متریال خاصی تهیه شده ‌اند و در ساختار بدنه ی آن ها از جنس خاصی از چوب استفاده می شود که بر قیمت آن تاثیر می گذارد. در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از این مبل ها خواهیم پرداخت.

قیمت مبل چستر تک نفره

این مدل مبل با توجه به سبک خاصی که در تهیه آن استفاده شده از پر طرفدار ترین محصولات چستر می باشد. با توجه به ترکیب چوبی که در پایه های آن استفاده شود و همچنین جنس پارچه روکش و فوم سرد لایه میانی، قیمت مبل نیز متغیر می باشد.

قیمت مبل تک نفره چستر

قیمت کاناپه سه نفره چستر

در این مدل از مبل  های سه نفره که بسیار شیک ساخته شده اند، به دلیل جنس پارچه ضد لک و ضد آب و همچنین ضد باکتری بودن آن،  قیمت این مدل  نیز نسبت به سایر مد ل‌های حمل دسته اش کمی گران تر می باشد. معمولاً اصلی ‌ترین عامل بر قیمت کاناپه سه نفره چستر جنس پایه ها و همچنین جنس رویه است.

به عنوان مثال قیمت مبل چستر چرم از مدل پارچه ای آن گران ‌تر است. هم چنین گارانتی موجود بر روی این مبل ها نیز برقیمت نهایی محصول تاثیرگذار می ‌باشند.

قیمت مبل چستر ۸ نفره

یکی از معروف ترین و همچنین زیبا ترین مبلمان چستر، مدل چستر ۸ نفری که بعضا به صورت مبل ال چستر ساخته می شوند می باشد. در این مبل های بسیار جذاب، از روکش های جنس چرم و برای لایه میانی از فوم استفاده شده است. قابل شستشو بودن این مدل از مبل ها و همچنین طراحی مدرن و شیک، بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

همچنین جنس چوب استفاده شده در بدنه ی آن ها بر قیمت مبل 8 نفره چستر موثر است. تغییر رنگ بدنه نیز بر قیمت این کاناپه ی هشتایی موثر بوده، به گونه ‌ای که معمولاً رنگ ‌های تیره چستر از قیمت بالاتری به نسبت رنگ های روشن برخوردار هستند.

قیمت مبل چستر ۸ نفره

دلیل اختلاف قیمت مبل چستری در مدل های مختلف چیست؟

 این مبل ها به دو صورت ماشینی و کار دست ساخته می شود. طبیعتا مبل هایی که لمس های آن ها کار دست باشند قیمت بالاتری نسبت به نوع ماشینی خواهند داشت. همچنین بعضی تولیدکننده ها از فوم و اسفنج با دانسیته بالا در تولید استفاده می ‌کنند، تا باعث زیباتر شدن مبل و در نتیجه باعث بالاتر رفتن  قیمت مبل می شود.

قیمت مبل چستر ارزان معمولا به دلیل کیفیت پایین مواد اولیه در ساخت آن خواهد بود زیرا این برند جهانی همواره به کیفیت بسیار بالای محصولاتش معروف بوده و برای رسیدن به چنین هدفی، استفاده از بهترین متریال روز دنیا شرط اول خواهد بود. به شما توصیه می کنیم قبل از خرید با مشاورین آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید.

Chester sofa price cheap

نرخ مبل چستر کلاسیک

 این مدل از  مبل پارچه ‌های بسیار زیادی ساخته می‌شود. پارچه های ازقبیل چرم، چرم پارچه و مخمل از پرکاربرد ترین ها در تولید چستر کلاسیک می باشند. ماندگاری و نحوه تمیز کردن این مدل از پارچه ها یکسان نیستند و  همین دلیل باعث ایجاد اختلاف قیمت در مبله ای مدل چستر کلاسیک می ‌شود. مبل چستر ترک که دوام وزیبایی بالایی دارد نیز از همین نوع است.

Chesterfield furniture prices

چستر با نرخ مناسب در کارانا

تیم مدرن کرونا دکور با تکیه بر دانش روز دنیا در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین با استفاده از پیشرفته ‌ترین دستگاه‌ ها در کارگاه‌ های کارانا در شهر تهران، انواع مدل های مبل چستر را تهیه و روانه ی بازار می کند. شما می توانید قیمت روز مبل چستر را از داخل سایت کارانا مشاهده کنید و اگر در مورد هر کدام از مدل های مبل و قیمت آن ها سوالی برای شما پیش بیاید، قادرید به آسانی با تیم پشتیبانی کارانا ارتباط برقرار کنید تا مشاورین ما اطلاعات کاملی در مورد قیمت مبل چستر و انواع آن به شما ارائه دهند. همواره رضایت خاطر شما مشتری عزیز هدف ما در کارانا بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا