سرستون کابینت ممبران

سرستون کابینت ممبران که در واقع از مهم ترین عناصر اصلی زیبایی کابینت و در نهایت آشپزخانه است را باید در حساب کتاب های خود مدنظر داشته باشید. با انتخاب سرستون مناسب ، می توانید تنوع خوبی در خانه ایجاد نمایید. این عنصر نه تنها برای خرید کابینت های جدید بلکه با تغییر ظاهر کابینت های قدیمی تان نیز می تواند با صرف هزینه ای اندک، رنگ و لعابی نو به محیط ببخشد. در ادامه با کارانا دکور همراه باشید تا به نکاتی مهم در خصوص قیمت، طرح، رنگ و حتی نحوه ی تمیزکاری سرستون های ممبران طرح 2023 بپردازیم.

سرستون کابینت ممبران

اهمیت سرستون کابینت ممبران

آیا استفاده از سرستون ها ضروری است؟ خیر. بسته به این که انواع کابینت مدرن را مدنظر دارید یا کابینت کلاسیک نیاز شما به سرستون ها ثابت نیست. هرچند کابینت های مدرن ممبران نیز با استفاده از سرستون جلوه ی جذاب تری پیدا می کنند. این اجزا که یادگار روم باستان هستند به خوبی توانسته اند جای خود را در آشپزخانه ها محکم کنند. انتخاب سرستون مناسب برای ستون های ممبران زیبایی آشپزخانه را تکمیل می کند. این زیبایی وقتی مدل کابینت شما جزیره نیز باشد دوچندان خواهد شد. اما چه نکاتی را باید در انتخاب سرستون ممبران در نظر داشت؟

اولین نکته : انتخاب طرح سرستون ممبران

سرستون ها دارای طرح و نقش های متفاوتی مانند گل، سر حیوانات، برگ، طرح‌های هندسی و نقش های سنتی مانند تخت جمشید، از جمله محبوب ترین انتخاب ها هستند. در انتخاب سرستون برای مدل های کابینت ممبران مدرن طرح های خلوت و اشکال هندسی قطعا مناسب تر هستند. این درحالیست که برای مدل های کلاسیک تر از ممبران دستتان در انتخاب طرح بازتر است. نکته ی مهم این است که هرچقدر نقش و طرح شلوغ تری را انتخاب نمایید قیمت سرستون کابینت ممبران افزایش می یابد.

برخی از بهترین طرح ها عبارتند از:

نوشته های مشابه
  • طرح پارسیان
  • طرح ایوانی
  • طرح برگ کندری
  • طرح انگشتی
  • طرح رومی
  • طرح پاسارگار
  • طرح کسری
  • طرح بیستون
  • طرح گلستان
  • طرح اسلیمی
  • طرح سپاهان
قیمت سرستون کابینت ممبران

دومین نکته : انتخاب رنگ سرستون کابینت ممبران

از آنجاییکه رنگ سرستون های کابینت ممبران با کابینت در ارتباط است باید تصمیم بگیرید که چه رنگی تلفیق بهتری را در آشپزخانه تان ایجاد می کند. سفید، سفید طلایی، انواع طیف رنگی قهوه‌ای، طوسی، طلایی و مشکی، قهوه‌ای سوخته و کرم از پرکاربردترین رنگ ها هستند. در صورتی که دکوراسیون آشپزخانه شما شامل رنگ های سفید و طلایی است، سرستون‌های طلایی انتخاب مناسبی هستند. باید در انتخاب رنگ اصول را رعایت نمایید. به عنوان مثال اگر کابینت های شما به رنگ قهوه ای است، انتخاب طوسی برای سرستون ترکیب رنگ خوبی ایجاد نمی کند.

سرستون ممبران

قیمت سرستون کابینت ممبران

هر اندازه که کیفیت رنگ، جنس و چسبی که در نصف سرستون استفاده شود بهتر باشد به همان میزان قیمت آن نیز بالا می رود. همچنین هر چقدر طرح انتخابی تان شلوغ و پرکارتر باشد هزینه شما افزایش می یابد. اگر در انتخاب طرح و رنگ سرستون هنوز دچار سردرگمی هستید نیازی به نگران نیست. مشاوره ی رایگان کارانا دکور شما را در انتخاب یاری می کند.

سرستون ممبران

دوام و ماندگاری

به همان اندازه که جنسPVC  و چسبی که در ساخت و نصب کابینت مخصوصا سر‌ستون کابینت ممبران استفاده می‌شود با کیفیت تر باشد، به همان نسبت دوام و ماندگاری سرستون نیز بالا می رود. هرچند بهتر است در حفظ و نگهداری آنها دقت کنید چراکه این کابینت ها  در مقابل رطوبت کمی آسیب پذیرند. اما با وجود این آسیب پذیری چگونه باید سرستون ها را نظافت کنیم؟

نحوه ی نظافت سرستون ها

از آنجایی که شیار و برجستگی های سرستون ها زیاد است و پس از مدتی چربی و خاک زیادی بین آن جا خشک می کند، بهتر است دستمالی نخی که کمی مرطوب شده برای تمیزکاریشان انتخاب کنید. اگر همچنان چربی از بین نرفت می توانید از محلول جوش شیرین و سرکه یا مایع ظرفشویی استفاده نمایید. خط قرمز! هیچوقت شوینده های شیمیایی و قوی را انتخاب نکنید. کافیست این سرستون ها را در فواصل کوتاه تر تمیز نمایید تا با چربی های سفت شده مواجه نشید.

خرید سرستون ممبران

خرید ارزان سرستون کابینت ممبران از کارانا دکور

کارانا دکور با ارائه ی بهترین خدمات پیش از فروش مانند مشاوره رایگان و نصب کابینت توسط افراد خبره در کرج و تهران، شما را از هرگونه سردرگمی دور کرده تا بتوانید با ذهنی باز و اطلاعات دقیق بهترین سرستون را انتخاب نمایید. در صورت اعتماد به کارانا دکور، می توانید به راحتی و بدون ذره ای اتلاف هزینه و وقت به دکور آشپزخانه ی رویایی خود دست یابید. ممنون از همراهی شما با کارانا دکور.

گالری عکس مدل های سرستون کابینت ممبران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا