رنگ مبل چستر

رنگ مبل چستر اگر به درستی انتخاب شود می تواند تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون داخلی منزل داشته باشد. مبل چستر فضایی سلطنتی و مدرن را می تواند به منزل شما اعطا کند و دلیل آن نیز استفاده از پارچه های بسیار زیبا و لمس دوزی های منحصر به فرد آن می باشد. اما اگر رنگ مناسبی را متناسب با اجزا منزلتان انتخاب نکنید ممکن است از جلوه گری و زیبایی این مبل کاسته شود. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید تا با بهترین رنگبندی این مبلمان آشنا شوید.

رنگ مبل چستر

چرا باید به ترکیب رنگ مبل چستر توجه کنیم؟

چستر در نوع خودش یکی از کلاسیک ترین مبلمانی است که در دنیا وجود دارد با این که رنگ در قیمت مبل چستر تاثیر آنچنانی ندارد ولی اگر به سبک و رنگ این مبل ها توجه نداشته باشید در  تصور بصری فضای ایجاد شده در منزل تان تاثیر منفی خواهد داشت. مطمئناً بسیار برای شما نیز اتفاق افتاده که رنگ بندی مبلمان را متناسب با سایر اجزای خانه یعنی فرش و دیوار ست کرده اید ولی به یک سال نرسیده دوباره همه آنها را در موقع عید تغییر می دهید. پس  انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای مبل می تواند به دوام دکوراسیون شما نیز کمک کرده باشد.

ترکیب رنگ مبل چستر

بهترین رنگ مبل چستر

اگر بخواهید به دنبال بهترین رنگ بندی برای مبلمان منزل تان باشید اصلی ترین مولفه ای موثر بر آن مکانی است که می‌خواهید از آن مبل استفاده کنید زیرا این وسایل نقطه کانونی اتاق های شما خواهند بود. معمولاً طراحان رنگ مبل چستر را متناسب با رنگ دیوار انتخاب می کند زیرا این امر باعث یکدست شدن و در نتیجه بزرگتر دیده شدن آن مکان می‌شود. استفاده از رنگ های خنثی در خانه می‌تواند بهترین گزینه برای مبل شما باشد.

رنگ بندی مبل چستر

رنگ مبل چستر روشن بهتر است یا تیره؟

اگر در انتخاب تیره یا روشن بودن رنگ مبلتان تردید دارید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. رنگ کفپوش و فرشی که قرار است در زیر آن قرار بگیرد تاثیر بسیار زیادی در انتخاب رنگ شما خواهد داشت. مبل هایی که به رنگ تیره هستن بهتر است در فضاهای قرار بگیرند که دارای کفپوش روشن تر باشد تا جلوه زیباتری در سالن به خود بگیرند. همچنین در انتخاب رنگ مبل روشن بهتر است به جنس پارچه آن نیز توجه داشته باشید زیرا اگر پارچه آن قابل شستشو نباشد ممکن است به دلیل زودتر کثیف شدن این مبلمان، کمی شما را در فرایند تمیز کردن آنها  به دردسر بیندازد.

نوشته های مشابه
رنگ های مبل چستر

تاثیر رنگ مبل چستر بر دکوراسیون

بسیاری از رنگ ها اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند فضای محیط را ملتهب می کند. همچنین ممکن است باعث یک بی روحی در محیط شود.  البته باید به نوع ملا و فضای خانه هم در هنگام رنگ بندی توجه داشت مثلا اگر از مبل ال چستر استفاده میکنید بهتر است از رنگهای شاد استفاده کنید زیرا این نوع مبل فضای زیادی را اشغال کرده و ممکن است فضای خانه کوچک به نظر برسد.

ترکیب رنگ مبل با سایر اجزای یک محیط می تواند از این اتفاق جلوگیری کند. انواع رنگ مبل چستر می تواند برای ست کردن با سایر اجزای خانه شما چالشی جذاب را ایجاد کند. مثلاً ترکیب رنگ یک مبل می تواند باعث ایجاد تضاد یا شکل های امواج رنگی در فضا شود. همچنین بازی با رنگ ها و استفاده از طرح های قدیمی در رنگ بندی می تواند یک فضای نوستالژی را در دکوراسیون داخلی شما به وجود آورد.

مبل چستر شکلاتی

پیشنهاد کارانا برای انتخاب رنگ مبل چستر در دفترکار

از آنجایی که فضای حاکم بر محیط های اداری می بایست رسمی و سنگین تر باشد، توصیه می کنیم از تم های رنگی خنثی در انتخاب مبلمان استفاده کنید. معمولاً در چنین فضاهایی طراحان مبل مشکی چستر، قهوه‌ای و گاهاً سبز‌یشمی را انتخاب می‌کنند. این رنگ‌ها در کنار جذابیتی که دارد دیرتر لکه دار می شود و در نتیجه طول عمر بالاتری نیز دارد. همچنین اگر خواستار محیط کاری پویا باشید استفاده از رنگ های روشن می تواند گزینه مناسبی برای شرکت‌ هایی که در زمینه گردشگری و خدمات آموزشی فعالیت می کنند، باشد. با انتخاب مبل هایی با رنگ مشکی سفید و یک میز کار مشکی، می توانید فضای لاکچری را در محیط کار خود به وجود بیاورید.

مبل چستر قهوه ای

انتخاب بهترین رنگ مبل برای منزل

رنگ های این مبل اگر با دقت انتخاب شود می ‌تواند روحی تازه به خانه شما ببخشد. اگر از رنگ مخمل سبز در دسته ها در این نوع مبل استفاده کنید، دکوراسیون کلاسیک و اشرافی را می توانید با یک ترکیب رنگ آبی و یاقوت کبود داشته باشید. همچنین رنگ ‌هایی مانند قرمز و سرمه ای در ترکیب با رنگ طلایی یک فضای امپراتوری مانند را به منزل شما می بخشد. برای داشتن فضایی رسمی در منزل چرم قهوه ای در رنگ مبل مناسب است. همچنین اگر می خواهید فضای منزلتان را دلباز تر کنید استفاده از سایه های بژ و کرم و همچنین رنگ های گرم مانند نارنجی و سبز یشمی می ‌تواند صمیمیتی مثال‌ زدنی را به دکوراسیون داخلی منزلتان ببخشد. استفاده از رنگ هایی مانند قهوه ای زرد و نیز کافی نیز حس مثبتی را در بیننده القا می کند.

بهترین رنگ مبل چستر

بررسی 3 ترکیب رنگ مبل چستر

سه طیف رنگی پرکاربرد در این مبلمان را در ادامه بررسی می کنیم:

رنگ بندی مبل چستر با تم شاد

شاید انتخاب چنین رنگ هایی برای مبلمان خیلی متداول نباشد ولی طرفداران خاص خود را نیز دارد. دیوار ها و وسایلی که رنگ خنثی دارند بسیار با چنین رنگ مبل های ست می شود. استفاده از مبل دو رنگ، دکوراسیون شما را متنوع می کند. دو مبل تک نفره با تم رنگی شاد در تضاد به یکدیگر را می توانید انتخاب کنید و سایر مبلمان را به رنگ های مشکی و تیره در نظر گرفته تا بتوانید محیطی کلاسیک  و جذاب را خلق کنید.

Best Chester Sofa Color

استفاده از رنگ های مبل چستر خنثی

 رنگ های مانند سفید، طوسی، مشکی و قهوه ای و تیره در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد و به راحتی با هر تم رنگی می توانند ترکیب شود. اگر شما می‌خواهید فضای داخلی منزل  را طراحی کنید باید حتماً به هارمونی رنگ ها توجه داشته باشید. به طور کلی استفاده از رنگ های با تم خنثی مانند بژ و سفید و ترکیب با تم های رنگی متفاوت در مبلمان می‌تواند دکوراسیون شیک در منزل شما ایجاد کند.

مبل تک رنگ

 به دلیل زیبایی مثال زدنی که این مبل ها دارند استفاده از یک ست کامل تک رنگ در منزل نیز می‌تواند به صورت حیرت‌ آوری، محیطی جذاب را به وجود بیاورد. مثلاً می‌توانید از یک کاناپه با تم رنگی شاد برای نشیمن خود در رو به روی تلویزیون استفاده کرده و سپس با دو مبل تک نفره با رنگ تیره تر آن را تزیین نمایید. استفاده از مبل چستر رنگ کرم و یا سفید می تواند فضای منزل شما را دلباز تر نشان دهد.

مبل چستر سرمه ای

انواع رنگ مبل چستر

قصد داریم به شما محبوب ترین رنگ هایی که در ساخت این مبل ها استفاده می شوند را معرفی کنیم:

مبل چستر رنگ سبز

 یکی از محبوبترین رنگ ها، سبز می‌باشد. حتی از نظر تاریخی قدیمی ترین رنگی که در ساخت این مبل استفاده شده سبز بوده است. شاید بتوانیم تنها ایرادی که از این بگیریم این است که ترکیب آن با سایر رنگ ها کمی محدودیت دارد. استفاده از مبل هایی با این رنگ، فضای خیره‌کننده را ایجاد می‌کند.

رنگ بژ

از بهترین رنگ های خنثی در این مبل ها می باشد. محبوبیت مثال زدنی بژ به این خاطر است که تقریباً غیر ممکن است سبک چیدمان منزل را بد نشان دهد. مبل چستر رنگ کرم نیز همین ویژگی را دارد. شاید استفاده از رنگ های خنثی دیگر مانند خاکستری برای افراد کمی بی روح و بی رمق باشد ولی استفاده از رنگ بژ فضا را گرم تر خواهد نمود.

مبل چستر رنگ کرم

رنگ آبی آرامش بخش ترین

 استفاده از مبل چستر سرمه‌ ای و یا آبی می تواند حس آرامشی را در فضای منزل شما ایجاد کند. در میان مدل های مختلف این مبل، بیشتر در ساخت مبل چستر ترک با آن جنس مخمل گونه از رنگ سرمه ای و آبی استفاده می کنند همچنین آبی نیز در حیطه رنگ های خنثی قرار می گیرنکد و به همین دلیل محبوبیت بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارد. اگر از مبل هایی با رنگ آبی استفاده کنید بهتر است از خاکستری برای آکسسوار های  دیگر استفاده نمایید.

Chester Sofa Color

رنگ مبل چستر شکلاتی

رنگ قهوه ای و شکلاتی طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا بهترین ترکیب رنگی را می توانید با آن به وجود بیاورد. همچنین با رنگ های سردی مانند آبی سفید و همچنین رنگ های روشن و پر زرق و برق به خوبی ادغام می شود و در کنار سبک کلاسیک، سبک مدرن جذابی را نیز می توانید با این ترکیب رنگ ایجاد کنید.

خاکستری

 از رنگ های خنثی و پرطرفدار است. شاید جزو جذاب ترین طیف های رنگی نباشد ولی روی بسیاری از فضا ها تأثیر دارد و معمولاً با سبک های مختلف همخوانی دارد.

رنگ سفید

 از رنگ سفید خنثی تر نمی‌توانید پیدا کنید. استفاده از رنگ‌ های شاد مانند مبل‌ چستر زرد می تواند فضای منزل را دلباز تر نشان دهد  ولی سفید نیز مانند خاکستری رنگ خنثی به شمار می آید و نقطه ضعف آن این است که نیاز به نگهداری و مراقبت زیادی دارد. شاید سادگی این رنگ برای عده‌ ای از افراد جذابیت داشته باشد.

White Chester Sofa

بهترین رنگ مبل چستر

مبل چستر قهوه ای متوسط بهترین رنگ را در میان تمامی این طیف‌ها دارد و پرکاربرد ترین و محبوب ترین می باشد. به دلیل اینکه این رنگ به خوبی چرم استفاده شده در مبل را نشان می دهد و با فرش هایی به رنگ آبی که تناژ سرد دارند ترکیبی فوق العاده را به وجود می آورد. به طور کلی به دلیل چرم بکار رفته در این مبل ها، چنین طیف های رنگی به دلیل نزدیک بودن به رنگ چرم، می توانند اصالت این مدل مبل را به خوبی به نمایش بگذارند.

بهترین رنگ مبل چستر

انتخاب بهترین رنگ مبل چستر با کارانا

شما می‌توانید با کارشناسان ما در کارانا ارتباط برقرار کنید تا به شما در مورد انواع طیف های رنگی و بهترین هارمونی برای فضای مورد نظرتان به صورت رایگان مشاوره بدهند. همچنین می‌ توانید از داخل سایت انواع رنگ مبل را در سبک چستر مشاهده کنید و مناسب ترین گزینه را به صورت آنلاین و یا با تماس خریداری نمایی. همواره رضایت خاطر شما هم بدون عزیز هدف ما در کارانا بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا