کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید با ورق  های  ام دی اف  و روکش چوب طبیعی طراحی، رنگ آمیزی و تولید می شود. رنگ سفید در طراحی کابینت آشپزخانه ها تاثیر بسیار زیادی درزیبایی آشپز خانه دارند. امروزه ایده های مختلفی از طراحی کابینت ها به چشم می خورد. یکی از کابینت های که  به بازار عرضه می شود و طرفداران زیادی پیدا کرده است کابینت کلاسیک است.

از آنجا که کابینت ها نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه ها دارند پرداختن به آن  امر بدیهی به نظر می رسد. از جذاب ترین طرح کابینت برای دکوراسیون آشپز خانه مدل کابینت سفید کلاسیک با انواع  طرح های لاکچری زیبا می باشد.استفاده از ترکیب رنگ های سفید در طراحی دکوراسیون آشپز خا نه های کوچک مرسوم است تا فضای آشپز خانه  را دل باز ترو بزرگترنشان دهد.بر اساس متریال استفاده شده در کابینت های کلاسیک سفید را می توان به دو دسته تقسیم کرد،کابینت های روکش بلوط و کابینت با چوب راش البته از سایر روکش های دیگر هم برای این نوع کابینت استفاده می شود اما به دلیل بافت همگن و خاصیت رنگ پذیری بالا به طور معمول از روکش بلوط برای کابینت های رنگ روشن  استفاده می گردد.

کابینت کلاسیک سفید

چرا کابینت کلاسیک سفید؟

رنگ سفید رنگ پاکی و تمیزاست و از رنگ های پر طرفدار در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. سفید رنگ خنثی است و می توان به عنوان پس زمینه رنگ های مختلف بکار گرفته شود . یکی از ویژگی های کابینت های کلاسیک سفید یا به طور کلی رنگ روشن  علاوه بر حس آرامش، درخشندگی و پرتوی نور، این است که فضای کوچک را باز و و بزرگ نشان می دهد. کابینت کلاسیک سفید یک طرح مدرن درعین  حال سادگی،  بسیار شیک و با کیفیت است و جزو معدود رنگ هایی است که هیچگاه قدیمی نمی شود. این رنگ باعث می شود  آشپز خانه  همیشه تمیز به نظر برسد. 

معایب کابینت کلاسیک سفید

 آشپز خانه با کابینت های کاملا سفید برای افراد که دارای روحیه ی آرام وعلاقمند به رنگ خنثی  هستند مناسب است کابینت های رنگ سفید برای افراد پر جنب وجوش مناسب نیست و بیشتراز  یک سال نمی توانند اشپزخانه کاملا سفید را تحمل کنند. برخورد اشیا تیز یا ریختن آب بر روی کابینت کلاسیک سفید آسیب می رساند و باعث ایجاد خراش و لکه های سیاه رنگ بروی کابینت می شود که این لکه ها از فاصله دور هم قابل رویت هستند. تغییر رنگ یکی دیگر از معایب کابینت های کلاسیک سفید است اگر مواد رنگی بروی کابینت ها شما بریزد باید سریع آن را تمیز کنید در غیر این صورت کابینت رنگ مواد را به خود جذب می کند و هیچگاه آن لکه به جا مانده پاک نمی شود.

نوشته های مشابه
مدل کابینت کلاسیک سفید

جدید ترین مدل کابینت کلاسیک سفید

از دیر باز کابینت های  سفید رنگ یکی از پرطرفدارن ترین نوع کابینت برای دکوراسیون آشپز خانه بوده. امروزه طراحان کابینت برای بالا بردن جذابت دست به طراحی های زیبا کابینت با رنگ سفید زده اند در این نوع  مدل های جدید و منحصر به فرد بر روی درب ها حکاکی هایی صورت گرفته است بنا به نوع طراحی شان در کنار متریال اصلی کابینت چوب ،شیشه و یا فلز هم به کار گرفته شده است که این ترکیب هنرمندانه این مصالح در کنار هم زیبای خاصی را به فضای داخل آشپز خانه می بخشد. در مدل جدی کابینت های کلاسیک از یراق ها، دستگیرها، المانها ظریف استفاده می شود.

انواع کابینت کلاسیک سفید

بر اساس طراحی و متریال به کار گرفته شده در کابینت ها می توانید انواع کابینت  با رنگ روشن ویا تیره در کنار رنگ سفید سفارش داد.   

 امروزه مردم تمایلی زیادی برای استفاده این رنگ با سایر رنگ های دیگردر دکوراسیون آشپز خانه خود 0 دارند. کابینت های سفید کلاسیک درطرح و رنگ های مختلفی اجرا می شود شما میتوانید با انتخاب رنگ های ترکیبی همچون سفید طلایی، نقره ای ، خاکستری، سفید ومشکی و…جذابیت محیط آشپز خانه را دو چندان نمایید.

انواع کابینت کلاسیک سفید به شرح زیر است

  • کابینت سفید طلایی
  • کابینت کلاسیک سفید طلایی براق
  • کابینت کلاسیک سفید صدفی
  • کابینت کلاسیک سفید قهوه ای
  • کابینت کلاسیک سفید مشکی
  • کابینت کلاسیک سفید طوسی

کابینت کلاسیک سفید طلایی

رنگ طلایی در دل رنگ سفید میتواند حس لوکس بودن را به انسان منتقل دهد. استفاده از رنگ طلایی در ساخت کابینت ها باید از ظرافت خاصی  برخوردار باشد. از زمان های دور انسان همیشه طلا را به صورت حلقه های باریک وظریف می پسندید از این رو در کابینت کلاسیک سفید طلایی دراستفاده از رنگ طلایی این اصل رعایت می شود. در طراحی مدرن بیشتراز رنگ طلایی در دستگیره ها ،یراق و المان های ظریف به کار گرفته می شود.  درمورد استفاده از رنگ طلایی در کابینت ها حتما باید به دیوار های  محیط  خانه هم توجه کرد تا فضای خانه و آشپز خانه شما را به مکانی لوکس وشیک تبدیل کند.

در انواع کابینت های کلاسیک بیشتر از رنگ سفید طلایی در دیزاین کابینت های ممبران استفاده می شود در کشور ما نیز بیشترین سفارشات کابینت ممبران در رنگ سفید طلاییست برای دیدین سایر مدل های این کابینت زسبا پیشنهاد میکنیم از لینک زیر دیدن نمایید:

https://karanadecor.com/کابینت-ممبران/

سفید طلایی براق

از نام این  مدل کابینت کاملا مشخص است که ظاهر وجلوه بصیری آن به چه صورت است. کابینت کلاسیک سفید براق بسیاری از تصاویر  و روشنایی را در خود انعکاس می دهد و برق می زند. اما سوال اینجاست کدام جنس باعث براق شدن این کابینت ها می شود؟ در بین تمام جنس ها تنها متریال گلاس است که می تواند کابینت درخشان و براق را برای شما به ارمغان بیاورد. با این اوصاف اگر به دنبال کابینت های براق هسیتید باید متریال گلاس را انتخاب کنید. گلاس یک روکش بی نظیر است که بر روی ام دی اف کشیده می شود و ظاهری چشم نواز به  آن می بخشد، های گلاس ها مانند ام دی اف بادوام و مستحکم هستند.

کابینت کلاسیک سفید صدفی

کابینت کلاسیک سفید صدفی را میتوان مرواریدی درخشان در دل آشپزخانه دانست. این مدل کابینت ها تمام ویژگی های کابینت سفید را دارد و در عین حال رنگی  بسیار مدرن به نظر می رسد وبه راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ می شود. سفید صدفی از ترکیب رنگ سفید ساده و مقدار بسیار کمی رنگ صورتی به دست می اید و یک رنگ مناسب برای دکوراسیون های مینیمال و فانتزی محسوب می شود. به کار گیری دورنگ متفاوت در کابینت های سفید صدفی میتواند به  دو چندان کردن زیبای کابینت های آشپز خانه کمک کند و بدین  صورت می توان یک طرح ساده کلاسیک را به وجود آورد.

کابینت کلاسیک سفید طوسی

دکوراسیون سفید طوسی  یک پس زمینه ای شیک و از نظر رنگی خنثی است و در عین سادگی زیبا هستند. کابینت های سفید طوسی  به تازگی در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.  در این کابینت  های آشپز خانه از دومترال ام دی اف وهایگلاس سفید به کار گرفته می شود. اگر فضای آشپز خانه منزل شما کوچک است بهتر است برای ایجاد فضای دلبازو بزرگ تر از کابینت های سفید طوسی با رنگ روشن استفاده نماید رنگ طوسی تیره نیز برای آشپز خانه ها با فضای بزرگ انتخابی ایده آل به شمار می روند. با اجرای کابینت کلاسیک سفید طوسی جذابیت دکوراسیون داخلی منزلتان را تکمیل کنید.  

کابینت کلاسیک سفید طوسی
سفید طوسی

کابینت آشپزخانه کلاسیک سفید قهوه ای

انسان به طور طبیعی علاقه  به چوب و طرح های چوبی دارد و از روی غریزه به  استفاده از این رنگ در ابزار و وسیله های خانه تمایل دارند. رنگ قهوه ای رنگ گرم است وبرای افرادی که سردی رنگ سفید را به صورت یک پارچه نمی پسندند ایجاد حس گرما در آشپز خانه می کند. از ویژگی  بارز در کابینت های سفید قهوای میتوان به دیر کثیف شدن کابینتها اشاره کرد. رنگ سفید قابلیت زود کثیف شدن و نشان دادن لکه ها از فاصله بسیار نزدیک را دارند، اما استفاده از رنگ قهوای در کنار رنگ سفید اشکال زود کثیف شدن را کاهش می دهد.

کابینت کلاسیک سفید قهوه ای
سفید قهوه ای

کابینت کلاسیک سفید مشکی

دکواسیون سیاه سفید از جمله دکوراسیون هاییست که علاوه بر بروز بودن در طول زمان شما را هیچگاه دلزده از دکواسیون داخلی نمی کند. با اجرای این طرح ورنگ از یک دکوراسیون شیک و خاص در محیط خانه خود لذت ببرید، اما باید فراموش نکنید که رنگ تیره در آشپز خانه ها ی با فضای کوچک باعث کوچکتر نشان دادن فضا ی آشپز خانه شما می شود. نور پردازی در این رنگ بسیار اهمیت دارد با توجه به سلیقه مشتریان و میزان  ورود نور به آشپزخانه رنگ زمینه ای سفید مشکی یا مشکی سفید انتخاب می شودکابینت های دو رنگ مدرن و زیبا هستند و برای ایجاد تضاد رنگی  و فضای چشم نواز باید از کاشی های با رنگ مناسب مورد استفاده قرار بگیرد.

کابینت کلاسیک سفید مشکی
سفید مشکی

سفارش کابینت کلاسیک سفید ازکارانا دکور

در اینجا  سعی کردیم تا شما را با انواع کابینت کلاسیک سفید، طرح ورنگ های مختلف  آشنا کنیم و در پایان تاکید می کنم که کیفیت نهایی کابینت بستگی بسیار زیادی به مهارت و کیفیت کار اجرا کنندگان  طرح دارد. پس انتخاب کابینت ساز مطمعن و حرفه ای در ساخت کابینت و زیبایی آشپز خانه شما اهمیت فراوانی دارد .کارانا دکور یک شرکت فوق تخصص و با تجربه ای بالا همراه با کادری  مجرب ،حرفه ای برای خدمات ساختمانی و به طور کلی دکوراسیون داخلی است.شما می توانید با شماره گیری 02177523898 بعداز دریافت مشاوره ی رایگان در حوزه دکوراسیون داخلی مشخصات خود را به کارشناسان ما داده وسفارشتان را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا