کابینت های گلاس

کابینت های گلاس یکی از جدیدترین و در عین حال مقاوم ترین مدل های کابینت می باشد. با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از متریال و سازه ها برای هر چی زیباتر کردن منازل ایجاد گشته است. در کنار زیبا سازی، استحکام و مقاومت وسایل موجود در خانه نیز از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است. در گذشته کابینت ها به دو نوع چوبی و فلزی تقسیم می شدند، که هر کدام معایب و مزایای داشتند. ولی امروزه نوع جدیدی از کابینت مدرن یعنی هایگلاس پا به عرصه ی این رقابت گذاشته است. امروز قصد داریم شما را بیشتر با این مدل از کابینت ها آشنا کنیم و انواع مختلف آن را برای شما بیان نماییم تا بتوانید انتخابی مناسب برای آشپزخانه منزلتان داشته باشید. با تیم طراحی دکوراسیون کارانا دکور همراه باشید.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس چیست؟

 شاید اگر کمی قبل تر می‌خواستیم کابینتی برای ساخت انتخاب کنیم، تنها کابینت چوبی و یا فلزی به ما پیشنهاد می‌شد. با ورود نسل جدیدی از متریال ساخت کابینت، مدل های جدیدی از این محصول در بازار ایجاد گردید. های گلاس از جنس ام دی اف می باشد. زمانی که خرده های چوب به صورت فشرده در کنار یکدیگر قرار می گیرند، mdf ایجاد می شود آن را با روکش های مختلفی در بازار با عنوان کابینت های گلاس عرضه می کنند.

 یکی از روکش هایی که بر سطح mdf قرار می گیرد، از جنس پلکسی گلاس است که ظاهری بسیار شفاف و مانند آینه داشته و در عین حال بسیار مقاوم است. کابینت های گلاس یکی از مدل های کابینت ام دی اف است که درخششی بسیار جذاب و انعکاسی نوری خیره کننده را به آشپزخانه شما هدیه می دهد و باعث هرچه دلبازتر شدن آن می گردد.

 به طور کلی کابینت هایگلاس دارای هسته‌ ای از جنس mdf و روکش ای از جنس پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک) بوده که در کنار استحکام، زیبایی ویژه ای نیز دارند.

نوشته های مشابه
کابینت های گلاس

آیا کابینت های گلاس آشپزخانه بهترین انتخاب است؟

 مطمئناً شما باید قبل از این که دست به سفارش و خرید یک مدل از کابینت بزنید، تمامی معایب و مزایای آن را بررسی کنید زیرا تا سالیان متمادی  محصول انتخابی شما جلوه‌گر آشپزخانه و منزل تان خواهد بود. ما در این بخش سعی داریم با بررسی مزایا و معایب های گلاس، شما را در انتخاب خود یاری کنیم.

مزایای کابینت های گلاس

 آشپزخانه یکی از پر رفت و آمدترین  مکان های منزل بوده که دکور اصلی آن را کابینت تشکیل می دهد. شناخت مزایای هایگلاس به شما این کمک را می‌کند تا بهترین دکوراسیون را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید. این مزایا عبارت اند از :

تنوع رنگ ها

 به دلیل وجود روکش پلکسی گلاس بر روی کابینت هایگلاس شما انتخاب های زیادی از نظر تنوع رنگ خواهید داشت. رنگ های مختلفی در روکش های این مدل از کابینت ها وجود دارد. به عنوان مثال کابینت های گلاس سفید، مشکی، قهوه ای، قرمز ،کرمی، آبی و بنفش نمونه هایی بسیار جذاب بوده که در بازار تولید و عرضه می‌شوند. همچنین امکان ترکیب چند رنگ در های گلاس ،سبب هر چه جذاب تر شدن آشپزخانه شما خواهد شد.

های گلاس کابینت

بازتاب نور

 از مهم ترین مزایای که کابینت های گیلاس دارا می باشند، امکان انعکاس نور در فضا است. به دلیل شفاف بودن جنس روکش هایگلاس تا حدودی این کابینت مانند آینه عمل می کند و نور آفتاب و هچنین چراغ هارا به اطرف ساطع می نماید. جنس شیشه مانند روکش این کابینت ها، درعین براق و صاف بودن بسیار مقاوم نیز است.

قیمت مناسب هایگلاس

 شاید به نسبت سایر مدل ها، کابینت هایگلاس آشپزخانه جدیدتر باشد ولی قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد. قیمت کابینت های گلاس با توجه به کیفیت و کاربرد های بسیار بیشتری که نسبت به سایر مدل های کابینت دارند، مطمئناً باعث تعجب شما خواهد شد. هم اکنون می توانید با تیم کارانا دکور ارتباط برقرار کرده و از قیمت هایگلاس در انواع مدل ها مطلع گردید.

طول عمر بالا

به دلیل مقاوت بالایی که کابینت های گلاس در برابر رطوبت و گرد و غبار و حرارت دارند، بازه ی زمانی که می توانید از آن استفاده کنید، بسیار زیاد می باشد. همین امر بسیار از هزینه های تعویض چند باره کابین در آشپزخانه را از دوش شما بر می دارد.

تمیز کردن آسان های گلاس

 با مقایسه انواع کابینت ها مطمئنا متوجه خواهید شد که هایگلاس به دلیل سطح صاف و درخشنده های که دارد تنها با یک دستمال ساده تمیز می شود و برای نظافت آن به هیچ ماده شیمیایی  نیاز نیست. برای افرادی که به نظافت اهمیت ویژه ای می‌دهند و در عین حال وقت کافی برای این کار را ندارند، کابینت های گلاس بهترین گزینه خواهد بود.

امکان تغییر بعد از نصب

 سایر مدل های کابینت آشپزخانه بعد از ساخت و نصب به سختی تغییری می توانید در آنها ایجاد کنید ولی شما هر موقعی که از کابینت آشپزخانه های گلاس دلزده شدید، می توانید به راحتی در های آن را تعویض کنید و یا رنگ دیگری را برای آن انتخاب نمایید. مثلا اگر کابینت هایگلاس سفید را در ابتدا انتخاب کرده اید، می توانید با اضافه کردن چندین رنگ، ترکیبی از رنگ ها را در آشپزخانه خود داشته باشید. همچنین دستگیره های هایگلاس به راحتی تعویض می شوند و قادر خواهید بود مدل های مختلف در شکل های متنوعی را روی آنها نصب نمایید.

های گلاس

انواع کابینت های گلاس

معمولا این کابینت ها بر اساس رنگ بندی و شرکت ها و کشور های تولید کننده ی آن به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. و در سا ختار همهی آنها مغزی ام دی اف با رو کش پلکسی گلاس دیده می شود. انواع کابینت های گالاس به دسته های زیر تقسیم می شوند.

1- کابینت های گلاس سفید اکلیکی

تفاوت کابینت های گلاس سفید اکلیلی با کابینت ممعمولی بیشتر در ظاهر براقشان است. این نو ع از کابینت ها داری درخشندگی بیشتر نسبت به مدل های دیگر هستند و همچنین در ساختار رنگ آنها از اکلیل های براق استفاده شده است. کابینت های رنگ اکلیلی ظاهر درخشان تری به آشپزخانه میبخشند و دی بزرگ به نظر آمدن آشپزخانه کمک شایانی می کنند.

اکلیلی

2- کابینت های گلاس ترک

یکی از بهترین مدل های کابینت های گداس مو جود در بازار کابینت های گلاس ترک است. تفاوت این مد با مدل های ایرانی این است که رو کش و مغزی آن در کشور ترکیه توسط دو برند معروف AGT و Aishik در رنگ بندی کامل با کیفیت بالا تری تولید می شوند.

ترک

3- کابینت های گلاس سفید

در تمام کابینت ها رنگ سفید یک رنگ شاخص و پر فروش به حساب می آید که کابینت هایگلاس از این قضیه مستثنی نیست. کابینت های گلاس سفید معمولا در ترکیب رنگ های مکمل عرضه می شوند مانند سفید طلایی، سفید طوسی، سفید مشکی و سفید قهوه ای. اطلاعات بیشتر را می توانید در مقالات مرتبط با این نو ع رنگ بندی مطالعه بفرمایید.

4- کابینت هایگلاس طرح باران

یکی دیگر از طرح های لاکچری این کابینت ها کابینت هایگلاس طرح باران میباشد که هم برای اشپزخانه های کوچک مورد اسفاده قرار میگرد هم برای آشپزخانه های بزرگ معمولا این طرح در دو رنگ سفید و مشکی ساخته میشوند که نمینه ی آنرا میتوانید در عکس پایین تماشا کنید.

طرح باران

5- کابینت های گلاس جزیره

در کل کابینت های جزیره ای های گلاس با جلوه ی زیبایی که در آشپزخانه ی شما ایجاد میکنند میتوانند فضای فعالیت بانوی خانواده در آشپز خانه را از فضایی خسته کننده به فضایی شیک و آرامش بخش تبدیل کنند در ادامه چند عکس مد کابینت های گلاس جزیره ای تماشا خواهید کرد و اگر این نوع کابینت ها را برای آشپز خانه ی خود در نظر دارید کافیست از طریق ایکن تماس با ما یکی از راه های ارتباطب با ما را انتخاب کرده و پس از دریافت مشاوره ی رایگان کابینت خود را سفارش دهید.

کابینت جزیره هایگلاس

معایب کابینت های گلاس

 با اینکه مزایای این مدل از کابینت ها بسیار زیاد است ولی لازم دانستیم شما را با معایب آن نیز آشنا کنیم، تا بهترین انتخاب را برای آشپزخانه تان داشته باشید.

کابینت های گلاس به دلیل روکش پلاستیکی شفافی که روی آن وجود دارد در برابر خط و خش اشیاء نوک تیز، مقاومت کمی دارد. به همین جهت شما باید در نگهداری از این کابینت ها بسیار دقت کنید. همچنین اثر انگشت و لکه های روغن و آب به دلیل سطح صاف هایگلاس بسیار راحت روی آن قرار می گیرد و به دلیل بازتاب نور ازسطح این کابینت، لکه ها بسیار واضح دیده خواهند شد.

 البته تمیز کردن کابینت به صورت روزانه تنها با یک دستمال ساده می‌تواند این عیب را به راحتی از بین ببرد و همچنین استفاده از دستگیره ی کابینت با پایه های بلندتر، تماس با سطح را به مقدار بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

جنس داخلی هایگلاس یعنی mdf است که در مقابل رطوبت مقاومت بسیار زیادی ندارد و با رسیدن آب، مغزی های گلاس کابینت آسیب خواهد دید. لبه های هایگلاس کابینت تیز هستند و گاهی باعث بریدگی های سطحی می شوند اما قابلیت سمباده زنی هایگلاس باعث می شود تا بتوانید گوشه های تیز ورق را درست نمایید. لازم به ذکر است عمل سنباده زنی کمی از براقی هایگلاس را می گیرد و باعث نمایی نامناسب خواهد شد.

قیمت کابینت های گلاس چقدر است؟

 همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، این نوع از کابینت ها به نسبت سایر مدل ها مانند کابینت‌ ممبران از قیمت کمتری برخوردار است. البته پروسه قیمت‌گذاری ابتدا با بررسی ابعاد کابینت ها و سپس متریال و رنگی که شما انتخاب می کنید انجام می شود. همچنین کابینت های گلاس دارای دو نوع خارجی و ایرانی است که طبیعتاً مدل خارجی آن که جنس های ترک، آلمانی و گاهاً ایتالیایی است، از قیمت بالاتری برخوردار است برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت انواع مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس می توانید با کارشناسان ما در کارانا دکور ارتباط برقرار کنید.

نصب هایگلاس کابینت توسط کارانا دکور

کلیه پروژه های اجرا و نصب انواع مختلف کابینت های گلاس، توسط تیم حرفه ای کارانا دکور انجام می گیرد. تجهیزات بسیار با کیفیت در مجهزترین کارگاه های تهران به ما این امکان را می دهد تا به شما طرح های دلخواه تان را با کیفیتی مثال زدنی هدیه بدهیم و در کمترین زمان ممکن با تیمی حرفه ای آن ها را برای شما نصب و اجرا کنیم. تضمین قیمت و خدمات پشتیبانی پس از اجرای کار، از ویژگی‌های کارانا دکور می باشد و تمام تلاش این مجموعه جلب رضایت شما هم وطن عزیز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا