ویترین کابینت ممبران در مدل های جدید

ویترین کابینت ممبران گزینه ای بسیار مناسب برای هر آشپزخانه است که از محبوبیت خوبی نیز برخوردار هستند، استفاده از ویترین زیبایی دوچندان به دکور شما می بخشد. حال که تصمیم گرفته اید از ویترین ممبران را نیز سفارش دهید باید به شما تبریک گفت چراکه ویترین ها علاوه بر زیبایی، آشپزخانه ی شما را بزرگ تر نیز نشان می دهند. در ادامه برخی نکات که باید در انتخابتان به آن ها آگاه باشید ذکر شده است. با کارانا دکور همراه باشید.

ویترین کابینت ممبران

مدل های ویترین کابینت ممبران

چه مدل کابینت ممبران شما کلاسیک باشد و چه مدرن، می توانید با استفاده از ویترین به آشپزخانه خود حال و هوایی جذاب تر ببخشید. از مزیت های اصلی ویترین ممبران می توان به دلباز نشان دادن آشپزخانه اشاره نمود که دکوری های جذاب شما را نیز به بهترین شکل نمایش می دهد. مخصوصا اگر محیط آشپزخانه تان کوچک است می توانید ویترین را به عنوان یک راه چاره درنظر بگیرید.

درکل ویترین ممبران دو مدل دارد:

  • ویترین کابینت ممبران با در
  • ویترین کابینت ممبران بی در

به عنوان مثال ویترین های بی در برای ورودی آشپزخانه مناسب تر هستند که برخی برای داخل آشپزخانه نیز استفاده می کنند. در صورتی که فضای کافی دارید می توانید از شیشه های مشبک نیز برای ویترین استفاده نمایید. استفاده از ویترین ها مخصوصا در کابینت هایی که به شکل جزیره هستند دکور شما را بسیار جذابتر می کند. اگر ویترین از سقف به صورت یکسره نباشد، اضافه کردن چند کشو به اطراف آن نیز می تواند بسیار کاربردی و جذاب باشد. در نظر داشته باشید که سفارش ویترین هایی با شیشه ی بدون طرح برای آشپزخانه هایی که محیط کوچکی دارند مناسب تر خواهد بود.

نوشته های مشابه
ویترین کابینت ممبران کارانا

مزایای استفاده از ویترین کابینت ممبران

  1. ویترین کابینت ممبران به علاوه ی نور مخفی می تواند به بهترین شکل لوازم تزیینی شما را به معرض دید بگذارد.
  2. ویترین ها تنوع در محیط یک دست کابینت را بالا برده و چشم نوازند.
  3. تنوع زیاد در انتخاب ویترین کابینت ممبران به شما اجازه می دهد که درب های ویترینی کابینت با طرح ساده یا طرح شلوغ انتخاب کنید. این به سلیقه خودتان برمی گردد.
  4. باعث عمق بیشتر آشپزخانه می شوند و با ایجاد خطای دید آشپزخانه را بزرگ تر نشان می دهند.
  5. مخصوصا در کابینت های کلاسیک ، درب ویترینی به سبک کلاسیک آشپزخانه‌ را بسیار باشکوه تر نشان می دهد.
  6. به علاوه محدودیتی برای استفاده از ویترین در آشپزخانه های مدرن و سنتی وجود ندارد.
انواع مدل های ویترین کابینت ممبران

نورپردازی ویترین کابینت ممبران

نورپردازی و رنگ کابینت ممبران در جلوه ی ویترین شما نقش دارند. اگر رنگ روشنی برای کابینت های خود برگزیده اید استفاده از ویترین تاثیر رنگ را نیز بیشتر کرده و در کل محیطی دلبازتر خواهید داشت. علاوه بر رنگ، نورپردازی ویترین نیز بسیار پرطرفدار است. نورپردازی به وسیله ی هالوژن چه در داخل کابینت و چه در سقف کمک شایانی به بزرگ دیده شدن محیط می کند.

سفارش ویترین کابینت ممبران از کارانا دکور

کارانا دکور توانسته با ارائه ی خدمات به مشتریان تهرانی و کرجی اش رضایت آن ها را با محقق نمودن نیازهای آشپزخانه شان بدست آورد. برای سفارش کابینت ویترین دار می توانید با شماره های ذکر شده در پایین صفحه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره ی رایگان کارانا دکور، تصمیم به سفارش بگیرید. ممنون از همراهی شما عزیزان با کارانا دکور.

طرح های ویترین ممبران
طرح های ویترین کابینت ممبران
مدل های ویترین کابینت ممبران
ویترین در کابینت ممبران
ویترین ممبران کارانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا