مبل چستر کلاسیک : انواع مدل های مبل راحتی چستر کلاسیک

مبل چستر کلاسیک تداعی گر محفل های سلطنتی کاخ بیرمنگام می باشد. مدل مبل چستر که در گذشته تنها مختص اشراف زاده های اروپایی بود امروزه در سرتاسر جهان یافت می‌شود و جزو محبوب ترین مبلمان در بین مردم دنیا است. سبک کلاسیک آن نیز به دلیل دکور کلاسیک که به مکان‌ های مختلف می‌دهد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در ادامه به بررسی این مدل از مبل در تمام ابعاد و ویژگی ها خواهیم پرداخت. با کارانا همراه باشید.

مبل چستر کلاسیک

معرفی مبل چستر کلاسیک

همانطور که از نام آن مشخص است در دکوراسیون هایی که سبکی نوستالژی دارند بیشتر از مبل چستر کلاسیک استفاده می شود. برای اولین بار این مبلمان توسط اروپاییان طراحی شده و جایگاه ویژه ای در کشور های غربی دارند. منبت کاری های آن، اسطوره های رومی را یاد می‌کنند و برگرفته از فرهنگ روم باستان می باش.

در اولین بار در انگلیس فردی ماهر این‌گونه مبلمان را طراحی کرد. سبک سلطنتی و اشرافی، تا سالیان سال این مبلمان را محدود به خانواده‌ های ثروتمند کرده بود. زیرا باعث می شد به دلیل سبک خاص ساخت، از چروک شدن لباس اشراف زادگان جلوگیری کند. طراحی خاص و راحتی بی نظیر از اصلی ترین ویژگی های این مبلمان به شمار می‌آید.

مبل چستر کلاسیک قهوه ای

ویژگی های مبل چستر کلاسیک

استفاده از چوب ها و نقش و نگار فراوان و منبت های بسیار زیاد در قسمت تاج، دسته و حتی پایه ها اصلی ترین ویژگی مبل چستر کلاسیک می باشد. این مبلمان در دسته لاکچری و لوکس قرار می گیرند. دیگر نشانه ی مبلمان، گل میخ های پارچه ای است که با حالت مشبک بر روی آن ها ایجاد می‌شود. این مبل راحتی با استفاده از پارچه های پرزدار ساخته می شود و دسته های  لوله استوانی بزرگی دارد که کاملا آن را مجلل و ظاهر آن را منحصر به فرد می نماید.

نوشته های مشابه

از دیگر ویژگی های آن می توانیم به ارتفاع و پهنای دسته ی مبلمان اشاره کنیم که با  قسنت پشتی آن برابر است و راحتی این مبلمان را دوچندان می‌کند. این مبل در دو نوع چرمی و پارچه ای در بازار وجود دارد و شما متناسب با سلیقه خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید.

انواع مدل های مبل چستر کلاسیک

طراحی مبل چستر کلاسیک

اگر بخواهیم به صورت کاملاً تخصصی شکل ظاهری مبل توصیف کنیم، این ویژگی‌ها در آن بارز تر می باشد. دسته‌ های نیم دایره و گرد، پشتی کوتاه دارای ارتفاع یکسان و همچنین دسته‌ای که دارای قوس به قسمت پشتی و حاوی زیادی از لمس ها است در مدل چستر کلاسیک وجود دارد.

مبل راحتی چستر کلاسیک

لمسه دوزی مبل چستر کلاسیک

لمس دوزی های به کار رفته در روی مبل چستر کلاسیک به صورت مخفی در بدنه و دسته ها دیده می شود و مهمترین قسمت در طراحی نوع کلاسیک می باشد. این لمسه ها همان فرورفتگی های دکمه است که با ظرافتی خاص بر روی آن قرار می گیرد.

پارچه مبل چستر کلاسیک

شما گستردگی بسیار زیادی در انتخاب پارچه برای این مبل دارید. چرم پارچه، چرم و مخمل هر سه زیبایی خاص خود را دارند و می‌توانید با توجه به سلیقه تان ان را انتخاب کنید ولی باید توجه داشته باشید که ماندگاری آن ها یکسان نخواهد بود. برای خانواده های پرجمعیت بهترین‌ گزینه چرم پارچه است که ماندگاری بیشتری دارد. استفاده از چرم خالص اصالت این مبلمان را به طور کامل به محیط منزل شما می بخشد.

توجه داشته باشید که چرم های استفاده شده در این مبل به دو صورت طبیعی و مصنوعی یافت می‌شود. چرم مصنوعی آن از کیفیت و دوام پایین‌ تری برخوردار است. همچنین در ساخت این مبلمان از پارچه های لوکسی مانند ساتن و پوست اسبی نیز استفاده می گردد.

مبل چستر کلاسیک آبی

رنگبندی مبل چستر کلاسیک

تنوع رنگ بندی مبل چستر از نوع کلاسیک حتی در مدل راحتی آن به قدری بالاست که شما خانه ای را پیدا نمی کنید که مدل های کلاسیک با آن همخوانی نداشته باشد زیرا ترکیب رنگ های آن را می توانید با انواع وسایل مانند فرش، پرده و دیوار ست کنید. چستر کلاسیک به صورت تک و ترکیبی از رنگ های مختلف تولید می شوند. رنگ های تیره مانند سبز پررنگ، قهوه ای، زرشکی و مشکی در ساخت این مبلمان وجود دارد. رنگ طوسی نیز در ساخت آن استفاده می شود.

دیگر ترکیب رنگ هایی که می توانید آن ها را انتخاب کنید به ترتیب زرد نارنجی، لیمویی، وکرمی است که فضایی بسیار فانتزی را به محیط شما می بخشد. رنگ های خنثی مانند سفید نیز برای مبل های تک نفره می‌تواند جذابیتی خاص داشته باشد به شرطی که از یک کوسن رنگی مانند زرشکی بر روی آن استفاده کنید. محبوب ترین رنگ در بین رنگ ها چرم قهوه ای است که اصالت کلاسیک را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

مبل راحتی چستر کلاسیک طوسی

قیمت انواع مدل های مبل چستر کلاسیک چقدر است؟

قیمت مبلمان چستر از نوع چستر کلاسیک با توجه به متریال متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال چوب انتخابی شما اگر از جنس روس و یا راش باشد قیمت متفاوتی نیز  خواهد داشت. همچنین چرم‌طبیعی به نسبت چرم مصنوعی از قیمت بالاتری برخوردار است کما اینکه کیفیت آن از حالت مصنوعی بیشتر می باشد.

پارچه ای که انتخاب می کنید نیز با توجه به کیفیتی که دارد می‌تواند بر قیمت نهایی مبل تاثیرگذار باشد. همواره دقت کنید قبل از خرید با مشاوران آگاه در این زمینه صحبت لازم را داشته باشید تا بتوانید مبل اصیل کلاسیک را تهیه کنید تا هزینه ای برای مبلی نامرغوب پرداخت نکنید.

مبل چستر کلاسیک راحتی

دکوراسیون با مبل چستر کلاسیک چگونه است؟

قبل از خرید مبل راحتی چستر کلاسیک باید در انتخاب رنگ و پارچه متناسب با پرده و کفپوش توجه داشته باشید. زیرا ناهماهنگی بین رنگ مبل و رنگ سایر اجزا می تواند زیبایی نقطه کانونی منزل شما را کم کند. اگر منزلتان فضای زیادی دارد می توانید از مبلمان کلاسیک دارای منبت زیاد استفاده کنید تا زیبایی آن دو چندان به چشم بیاید.

ظاهر رسمی این مبل شاید باعث می شود به این فکر کنید که هر اتاق نشیمنی مناسب آن نیست ولی این مبل های کلاسیک در تمام خانه ها با توجه به سبک دکور شما هماهنگ می شود. در چینش سایر وسایل خانه سعی کنید لوازم بزرگ را در اطراف مبل قرار ندهید زیرا باعث کاهش جذابیت آن می شود.

مبل های چستر کلاسیک با رنگ تیره

تمیز کردن مبل چستر کلاسیک به چه صورت است؟

اگر در هنگام خرید هزینه بیشتری برای مبل بپردازید و جنس آن را از چرم انتخاب کنید در هنگام تمیز کاری نیز راحت تر خواهید بود  زیرا چرم به راحتی و با روش های خانگی تمیز می شود و با یک دستمال نم دار  می‌توانید به راحتی از آن حفاظت کنید. لکه های ایجاد شده بر روی چرم پارچه نیز باید با تینر و سایر مواد اینچنینی پاک شوند.

مبل چستر کلاسیک قهوه ای

تهیه مبل چستر کلاسیک از کارانا

امکان تهیه مبلمان به صورت آنلاین و همچنین با تماس از کارانا امکان پذیر می باشد. شما قادرید با کارشناسان کارانا ارتباط برقرار کنید تا تمامی اطلاعات از جمله بهترین متریال، قیمت روزانه و بهترین است برای مبل چستر کلاسیک با توجه به فضای منزلتان را دریافت نمایید. رضایت خاطر شما هدف ما در کارانا می باشد.

مبل راحتی چستر کلاسیک مناسب دکور خانه ی شما
مدرن ترین مدل های مبل چستر کلاسیک
مبل راحتی چستر کلاسیک مخمل طوسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا