قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران می تواند اولین قدم شما برای سفارش این مدل از کابینت ها باشد. روش های مختلفی برای یافتن مناسب ترین هزینه کابینت ممبران وجود دارد. فاکتورهای بسیار زیادی نیز در تعیین نرخ این کابینت ها وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با تمامی این موارد آشنا کنیم. با تیم طراحی دکوراسیون کارانا همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت کابینت ممبران

در پروسه تعیین قیمت کابینت آماده ممبران چهار فاکتور اصلی وجود دارد:

  • نوع چسب مورد استفاده
  • روکش کابینت
  • جنس ام دی اف درب ها
  • نوع دستگاه وکیوم
قیمت ممبران کابینت

قیمت دستگاه وکیوم ممبران

کارگاه های مختلف در تکنولوژی وکیوم با یکدیگر رقابت می کنند و به همین دلیل برخی کابینت سازها برای پایین آوردن قیمت مجبور به استفاده از کارگاه های وکیوم با کیفیت پایین می شوند. پس هیچ ارزانی بی علت نیست.

قیمت کابینت آماده ممبران

روکش کابینت

قیمت کابینت ممبران می تواند متاثر از روکشی که برای ان اعمال می شود دارای تغییراتی فراوانی گردد. مثلا بدنه ی اکثر این کابینت ها از روکش ملامینه به رنگ سفید صابونی تهیه می شوند و با توجه به برند این محصولات، قیمت کابینت نیز متغیر خواهد بود.

نوشته های مشابه
قیمت کابینت ممبران

نوع چسب مورد استفاده

چسبی که برای به هم متصل کردن لایه های پی وی سی بر روی سطح کابینت استفاده می شود از مهمترین عوامل قیمت گذاری کابینت خواهد بود زیرا استفاده از چسب نامرغوب شاید باعث کاهش قیمت کابینت ممبران در ساخت شود ولی در بلند مدت خساراتی از قبیل جدا شدن لایه های مختلف کابینت را به بار خواهد آورد و عملا شما مجبور به صرف هزینه های بیشتری برای تعمیر خواهید شد.

قیمت کابینت ممبران متری

دستگیره

نوع دستگیره ای که برای کابینت خود انتخاب میکنید هم بر قیمت آن هرچند کم اما موثر است دستگیره های ممبران بر اساس نوعی که انتخاب میکنی (سرامیکی،چوبی،استیل و …) دارای قیمت های متفاوتی هستند که بر هزینه ی سفارش شما افزوده می شود

قیمت کابینت ممبران طرح دار

برخی علاقمند به استفاده از طرح های فراوان و حکاکی های چشم نواز بر روی کابینت می باشند. هر چقدر که طرح انتخابی شما از نظر میزان حکاکی دارای گستردگی بیشتری باشد و سختی کار بیشتری را برای سازننده به ارمغان بیاورد، قیمت ممبران کابینت نیز مانند قیمت کابینت های چوبی سلطنتی افزایش خواهد یافت.

هزینه

نحوه ی محاسبه ی قیمت هر متر کابینت ممبران

زمانی که شما سوال کابینت ممبران متری چند را از یک نجار بپرسید، معمولاً شما قیمت های مختلفی را می شنوید. مبنای قیمت گذاری هر متر کابینت بر اساس نوع ساخت و نصبی است که اعمال می شود. به عنوان مثال کابینت زمینی و دیواری دارای نرخ های متفاوتی می باشند. در ادامه به بررسی انواع کابینت از نظر قیمت می ‌پردازیم:

ممبران کمدی

این کابینت از روی زمین شروع می‌شود و تا سقف ادامه دارد و قیمت متری کابینت ممبران از نوع کمدی معمولاً سه برابر قیمت کابینت زمینی می باشد.

کمدی

قیمت ویترین کمدی ممبران

تفاوت این مدل با نوع کمدی این است که نوع ویترینی دارای درب های ویترین شکل است و به همین خاطر قیمت کابینت ممبران متری ویترینی، سه و نیم برابر کابینت های زمینی می باشد و به نوعی گران ترین نوع کابینت در دسته ی ممبران نوع ویترینی آن است. همچنین جنس بدنه ی این کابینت کاملاً وکیوم بوده و مانند سایر کابینت از ورقه های ام دی اف سفید در ساخت آن استفاده نمی شود.

قیمت کابینت ویترینی ممبران

قیمت نوع نیمه کمدی

 ممبران مدل کابینت نیمه کمدی از روی صفحه کابینت شروع شده و تا سقف ادامه دارد و در  حاشیه کابینت ها ستون های ابزار خورده نصب می‌شود که همین موضوع بر نرخ هر متر کابینت موثر است. قیمت ممبران کابینت نیمه کمدی دو برابر کابینت زمینی می باشد.

نیمه کمدی

نکات مهم در قیمت کابینت ممبران

  1. نوع ورقه هایی که در ساخت کابینت استفاده می شوند بسته به نوع ایرانی و خارجی بودنشان و این که ساخت چه کارخانه ای باشند بر قیمت نهایت تاثیر دارد.
  2. در نوع چوبی این کابینت، جنس روکش مصنوعی یا تمام چوب بودن بر قیمت موثر خواهد بود.
  3. بهترین رنگ کابینت ممبران و کیفیت آن تاثیر بسزایی بر نرخ پروژه دارد.
  4. از فردی که قصد انجام پروژه شما را دارد در مورد جنس بدنه سوال کنید تا با مقایسه نوع متیرال با هر متر از این کابینت و سوال از سایر افرادی که این خدمت را ارائه می دهند، بتوانید بهترین نرخ را به دست بیاورید.
  5. یکی از اصلی ترین دلایل اختلاف قیمت کابینت ممبران سال 1402، تغییر اندازه آن ها از حالت استاندارد می باشد. به عنوان مثال تغییر اندازه یک پایه یا بیشتر شدن ارتفاع یونیت کابینت دیواری می تواند بر قیمت نهایی تاثیر بگذارد.
  6. pvc که در این کابینت استفاده می شود اگر از جنس مرغوب تهیه شود، مطمئناً نرخ کار را گران تر می کند.
  7. طرح های کنده کاری شده و برجسته بر روی این کابینت نیز بر قیمت آن تاثیر دارد.
  8. چسبی که برای به هم متصل کردن لایه های پی وی سی بر روی سطح کابینت استفاده می شود از مهمترین عوامل قیمت گذاری کابینت خواهد بود.
  9. کارگاه های مختلف در تکنولوژی وکیوم با یکدیگر رقابت می کنند و به همین دلیل برخی کابینت سازها برای پایین آوردن قیمت مجبور به استفاده از کارگاه های وکیوم با کیفیت پایین می شوند. پس هیچ ارزانی بی علت نیست.
  10. برای نصب کابینت به هیچ عنوان عجله نکنید و قبل از آن با چند نصاب حرفه‌ای مشورت کنید تا بهترین فرد را برای پروژه خود انتخاب کنید تا بهترین قیمت کابینت ممبران در تهران را در کنار با کیفیت ترین اجرا داشته باشید.
قیما کابینت ممبران متری چنده

قیمت کابینت ممبران در کارانا دکور

در کنار تمامی مواردی که عنوان شد کابینت ساز می‌تواند مهم‌ترین نقش را در هزینه های ساخت کابینت شما داشته باشد زیرا یک کابینت ‌ساز مطمئن می تواند همان نقشی را ایفا کند که یک تعمیرکار برای خودرو ایفا می نماید. یعنی اگر به خوبی کار خود را انجام دهد شما عملاً هزینه های پس از اجرای پروژه را به حداقل میزان ممکن خواهید رساند و دیگر دغدغه استفاده از متریال نامرغوب و نصب نامناسب کابینت را نخواهید داشت. قیمت کابینت ممبران در تهران با تضمین و پشتیبانی پس از اجرا را می توانید در کارانا دکور به دست بیاورید تا با استفاده از بهترین دستگاه های وکیوم و متریال با کیفیت روز دنیا کابینتی در اختیار شما قرار بگیرد که سال های سال در منزل شما خودنمایی و جلوه گری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا