رنگ بندی کابینت های گلاس

رنگ بندی کابینت های گلاس در تنوع بسیار بالا و مدل های مختلف با باعث محبوبیت بسیار زیاد کابینت های‌ گلاس در بین اکثریت مردم دنیا شده است. از این رو قصد داریم شما را با انواع مختلف مدل هایگلاس آشنا نماییم.

رنگ بندی کابینت های گلاس

پرطرفدارترین رنگ بندی کابینت های گلاس

این کابین ها که از ام دی اف ساخته شده اند دارای روکشی پی وی سی هستند که که همین امر باعث مدرنیته بودن آنها گشته است، ظاهری ساده اما لاکچری در این میان رنگ روکش آنها مهم ترین المان در جلوه گری این کابینتهای زیباست که در ادامه به بهترین رنگ های کابینت های گلاس و مزیت ها و ویژ گی های هر کدام اشاره خواهیم کرد:

رنگ بندی های گلاس

رنگ بندی کابینت های گلاس : رنگ سفید

 انعکاس نور در این مدل از رنگ کابینت های گلاس باعث دلباز تر شدن هرچه بیشتر آشپزخانه شما خواهد شد. البته نگهداری از کابینت های گلاس سفید کمی به نسبت سایر مدلها سخت تر است ولی مزایای بسیار زیاد آن، این عیب کوچک را می پوشاند. به دلیل طرح بسیار ساده ‌ای که دارند، باعث تطبیق پذیری آنها با دکوراسیون های مختلف در طول زمان می شود.

 انواع آشپزخانه های سنتی و مدرن با این کابینت ها همخوانی دارند و برای افرادی که تغییر دکوراسیون های زیادی در آشپزخانه خود می‌خواهند انجام دهند، یکی از بهترین انتخاب ها هایگلاس سفید خواهد بود. بازتاب نور هایگلاس سفید بسیار زیبا است و همین امر باعث مجلل و لوکس نشان دادن آشپزخانه شما می شود. مدل کابینت هایگلاس سفید طلایی از جذاب ترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس به شمار می آید.

نوشته های مشابه
رنگ کابینت های گلاس

رنگ بندی کابینت های گلاس : رنگ مشکی

 معمولاً از این رنگ به عنوان مکمل در کنار رنگ سفید استفاده می کند. مشکی به عنوان یکی از مدرن ترین رنگ ها در طراحی دکور آشپزخانه  به حساب می‌آید و ترکیب آن با مدل های روشن تر هایگلاس، فضایی مدرن به وجود می‌آورد. بعد از رنگ سفید ، مشکی پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس است.

مشکی

رنگ بندی کابینت های گلاس : رنگ طوسی

 طوسی نیز مانند سفید در زمره رنگ های خنثی قرار دارد و با رنگ‌های مانند بنفش، نارنجی و آبی ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می کند. البته استفاده از رنگ طوسی های گلاس به تنهایی فضای آشپزخانه را بی روح خواهد کرد کابینت های گلاس سفید طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در طراحی می باشد.

بهترین رنگ کابینت های گلاس

رنگ بندی کابینت های گلاس : رنگ قرمز

 رنگ ‌های گرم مانند بنفش، قرمز و ارغوانی جزو دسته رنگ های مدرن محسوب می شود که علاقه مندان خاص خود را دارد. برای آشپزخانه های بسیار بزرگ این مدل از رنگ های گرم پیشنهاد می شود زیرا در فضاهای کوچک این رنگ ها همخوانی مناسبی با دکور ندارند. البته استفاده از رنگ هایی چون نارنجی و زرد در کنار قرمز می‌تواند در آشپزخانه باعث ایجاد شوق و ذوق در کودکان برای غذا خوردن گردد و می توانیم بگوییم، کودکان کم اشتها با دیدن یک کابینت نارنجی هایگلاس دوباره علاقه مند به غذا خواهند شد.

کابینت های گلاس قرمز رنگ

رنگ بندی کابینت های گلاس : رنگ قهوه ای

 یکی از متداول‌ترین رنگها در آشپزخانه قهوه‌ای می ‌باشد کابینت قهوه ای های گلاس دارای رنگ خنثی بوده و برای بیشتر شدن جلوه آن با سفید و یا کرم ترکیب می شود. افرادی که این مدل از رنگ را انتخاب می‌کند معمولاً علاقه مند به فضاهای سنتی و آشپزخانه های قدیم می باشد. کابینت های گلاس سفید قهوه ای نیز در این دسته از پرکاربرد ترین رنگ بندی ها می باشد.

رنگ هایگلاس کابینت قهوه ای

رنگ بندی کابینت های گلاس : رنگ آبی

برای افرادی که به طرح های کلاسیک علاقه زیادی دارند، آبی محبوب ترین رنگ محسوب می شود. زیرا مدل کابینت آبی های گلاس آرامش خاصی را شما می دهد. ترکیب آبی و طوسی را میتوان محبوب ترین رنگ برای دیزاین آشپزخانه های کلاسیک در نظر بگیریم.

آبی

سفارش کابینت های گلاس در رنگ های متنوع از شرکت معتبر کارانادکور

کارانا دکور با بیش از 10 سال سابقه ی درخشان در تولید انواع کابینت ها و طراحی دکوراسیون های داخلی منازل و اداره جات اماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در زمینه ی طراحی و تولید کابینهای هایگلاس با رنگ دلخواه شماست . برای سفارش این محصول و در یافت مشاوره ی رایگان از کارشناسان مجرب ما کافیست با شماره ی 02177523898 تماس حاصل فرمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا