سقف کشسان چاپی

This gif contains contact information

سقف کشسان چاپی در میان تمامی دکوراسیون های مشابه خود جزو محبوبترین ها به حساب می آید. فطرت انسان ناخواسته به طرح ها و رنگ های دل انگیز جذب می شود و همواره در طول زمان انسان علاقه خود را به روش ‌های گوناگونی در این زمینه بروز داده است. از نقاشی های چند هزار ساله بر روی دیواره های غار و بر روی تابلو های مشهور گرفته تا معماری بی ‌نظیری که در گوشه و کنار دنیا قابل مشاهده است، همگی گواه زیبایی جویی انسان می باشد. امروز قصد داریم تلفیقی از تکنولوژی و نقاشی را بر روی نوعی از سقف کشسان به شما معرفی نماییم. با تیم طراحی دکوراسیون داخلی کارانا همراه باشید.

سقف کشسان چاپی

سقف کشسان چاپی چیست؟

 مدلی از سقف های کشسان که پایین ‌تر از سقف اصلی قرار می گیرد و شما می توانید طرح ها و رنگ های بسیار زیادی را بر روی آن قرار بدهید سقف چاپی و یا پرینتی گفته می شود. قابلیت استفاده از تصاویر بسیار گوناگون وجه تمایز این سقف با سایر سقف ها می باشد. شما می توانید دنیای وسیع و زیبایی را برای دکوراسیون داخل منزل تان از انواع طرح های هنری و مناظر مختلف به کار ببرید. همچنین تصاویر سه بعدی را نیز می توانید در سقف کششی چاپی استفاده نمایید و با اشکال هندسی یک سقف کاملا سه بعدی ایجاد نمایید. وجود سقف کشسان چاپی در داخل منزل شما باعث ایجاد دنیای کوچکی از شکل های مختلف می شود و آرامشی مثال زدنی را برای شما به همراه دارد کما این که هر مهمانی که به منزل شما وارد شود با دیدن چنین منظره ای حیرت زده خواهد شد.

طرح سقف چاپی

طرح سقف کشسان چاپی شامل چه مواردی می شود

 از اصلی ترین مزیت هایی که انتخاب این مدل سقف برای دکوراسیون منزل شما دارد گستردگی نقش هایی است که می توانید انتخاب کنید. شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی عکس و طرح مورد نظرتان را برگزینید و بر روی سقف کشسان یا همان باریسول پرینتی اجرا نمایید. یک عکس خانوادگی، عکس مناظری چون درخت، دریا و کویر و همچنین افرادی که علاقه به فیلم دارند عکس بازیگر مورد علاقه شان را می توانند در اختیار کارشناسان قرار دهند تا بر روی سقف سقف کشسان چاپی آن را به اجرا در بیاورند.

سقف کشسان پیرینتی

خصوصیات سقف کشسان چاپی

برای پیاده ‌سازی این سقف ها از مواد ،pvc پلاستیک و مقداری نیز مواد افزودنی استفاده می‌کنند. معمولاً ترکیب ۹۰ درصد pvc و ۵ درصد پلاستی سایرز و کمی مواد دیگر متریال اصلی به کار رفته در سقف کششی پرینتی می باشد. سقف های چاپی دارای ضخامت ۸ دهم تا یک میلیمتر هستند و می توان وضوح بسیار بالای آن ها و ضخامت یک دستشان را از ویژگی‌های بارز شان قلمداد کنیم.

 سقف کشسان چاپی امکان اجرای تصویر سه بعدی را نیز دارد و می توانید سقف های چاپی را با تصاویر واضح و مات نصب کنید. نصب این سقف ‌ها زمان زیادی از شما نمی گیرد و حداقل یک روز و  حداکثر دو روز ممکن است اجرای این سقف در منزل شما طول بکشد. در در پایین می توانید عکس سقف چاپی را مشاهده کنید.

آیا سقف کهکشانی همان سقف کشسان چاپی است؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله . سقف کهکشانی در واقع همانس سقف کشسان چاپی است که از طرح های فضایی و کهکشانی بر روی پارچه کشسان استفاده شده است. از این نوع سقف ها بیشتر در منازل به ویژه در اتاق خواب استفاده میگردد.

قینت سقف کشسان چاپی

سقف کشسان چاپی در چه مکان هایی استفاده می شود

 بنا به نوع معماری داخلی هر مکان، می توانید نوعی از سقف پرینتی را استفاده کنید. نوع کاربری و میزان نور پردازی و همچنین سایر اجزای آن مکان، در مدل سقف چاپی شما موثر خواهد بود. این مدل سقف ها را در آشپزخانه و سرویس، واحد های مسکونی و همچنین سقف لابی بعضی ساختمان ها به دلیل امکان چاپ طرح سنگ برای همگون سازی با کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

در سقف استخر ها و جکوزی ها به خاطر خاصیت ضد آب و ضد کلر سقف کشسان چاپی و همچنین امکان چاپ تصاویر آسمان که به دلباز تر شدن استخر می شود کاربرد دارد. چاپ طرح های سنتی نیز به جهت زیباتر ساختن بعضی مکان های کلاسیک مانند آمفی تئاتر و کافی شاپ ها، از استقبال بسیار خوبی برخوردار می باشد. محیط های اداری اتاق خواب منازل و سرویس های بهداشتی دیگر مکان هایی است که سقف چاپی در آن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سقف پیرینتی

قیمت سقف کشسان چاپی

بر تعیین نرخ سقف چاپی عوامل بسیار زیادی تاثیرگذارند و شما نمی توانید قبل از بررسی محل مورد نظر به یک قیمت ثابت دست پیدا کنید. متراژ محیط کار و میزان متریالی که می‌خواهد استفاده شود و همچنین طرح انتخابی شما از نظر سختی چاپ مورد بررسی قرار می گیرد و سپس هزینه نهایی پروژه به شما اعلام می شود. 2 عامل میزان متریال و هزینه چاپ طرح، تاثیرگذارترین فاکتور ها بر قیمت پروژه هستند. همچنین شکل هندسی که منزل شما دارد از نظر پستی و بلندی ‌ها اگر باعث سختی کار شود طبیعتا نرخ بیشتری را به پروژه اعمال می ‌کند.

سقف کشسان چاپی دستشویی

مزایا سقف کشسان چاپی

اصلی ترین مزیتی که سقف کشسان چاپی می تواند به شما عرضه کند امکان اجرای انواع طرح و لوگو بر روی آن می باشد. اشکال هندسی سه بعدی که قابلیت اجرا بر روی آن را دارد، می تواند منزل شما را بسیار شگفت انگیز کند. همچنین در ساخت سقف کشسان پرینتی از هیچ گونه مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان استفاده نمی‌شود و به همین دلیل ضایعات ساخت و ساز در کمترین حد ممکن وجود دارد. پارچه های پی وی سی استفاده شده در ساخت آن کاملا ضد حساسیت بوده و نصب سریع و آسان نیز به همراه دارد.

 شما می توانید این سقف ها را در کمترین زمان جابجا کنید. سقف چاپی برخلاف سایر سقف‌ ها که اگر نورپردازی در آن وجود نداشته باشد طرح شما به خوبی مشاهده نمی‌شود، بدون فیبر نوری نیز قابل نصب است. ماندگاری بسیار بالا و مقرون به صرفه بودن از دیگر مزایای آن می ‌باشد.

سقف چاپی اتاق خواب

خرید سقف کشسان چاپی از کارانا

 تیم طراحی دکوراسیون کارانا با بهره گیری از با کیفیت ترین متریال روز دنیا در مجهز ترین کارگاه های شهر تهران تمامی سفارشات مربوط به سقف پرینتی را ابتدا توسط کارشناسان زبده بررسی کرده و سپس طرح مورد نظر شما را چاپ و در محل منزلتان نصب می‌کنند. این تیم حرفه ‌ای پس از اجرای طرح نیز همراه شما بوده و در صورت بروز مشکلاتی ناخواسته پشتیبانی کارانا در خدمت رسانی به شما هموطن عزیز پیش ‌قدم خواهد بود.

مقالات مرتبط با سقف کشسان چاپی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *