سقف کشسان ترنسپرنت

This gif contains contact information

سقف کشسان ترنسپرنت نمونه بارز این ضرب المثل قدیمی باشد که می گویند زیبایی در سادگی است. هواره ما سعی داریم طراحی دکور منزل خود را به گونه ‌ای انتخاب کنیم تا در ابتدا خودمان از حضور در خانه لذت ببریم و در وهله دوم مهمانانی که به خانه ما می آیند به وجد آمده و لب به ستودن منزلمان بگشایند. طراحی دکور یک منزل امروزه به شیوه های بسیار نوینی انجام می‌شود که در بین این روش ها، سقف ها نقش مهمی را ایفا می کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با مدلی از سقف ‌کشسان آشنا کنیم که مزیت های بسیار  آن سبب پرطرفدار شدن این سقف گشته است. با تیم طراحی دکوراسیون داخلی کارانا همراه باشید.

سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کشسان ترنسپرنت چیست؟

 این نوع از از سقف ها با فاصله از سقف اصلی نصب می‌شود و به دلیل وجود تنوع بسیار زیادی که در طراحی آن وجود دارد می‌تواند با انواع محیط ها از جمله منزل، محیط کار و حتی رستوران ها به خوبی هماهنگ شود و تمام سلیقه ها را از خود راضی نگه دارد. سقف ترنسپرنت در کنار سادگی که برای محیط زندگی تان به ارمغان می‌آورد، بسیار لاکچری نیز است.

 نام دیگر این سقف، نورگذر است و دلیل آن نیز امکان عبور نور از آن می باشد. زیرا با نصب چنین سقف هایی می توانید به صورت طبیعی نور خورشید را از فضای بیرون به داخل خانه هدایت کنید. همچنین امکان نورپردازی های مصنوعی در رنگ های مختلف در قسمت پایین سقف ها وجود دارد تا زیبایی خاص را به منزل شما هدیه دهد.

سقف کشسان ترنس

دکوراسیون داخلی خود را با مجموعه های شیک و خیره کننده سقف باریسول در کارانا با قیمت های مقرون به صرفه بازسازی کنید. این قطعات ظریف سقف کشسان ترنسپرنت نه تنها از نظر ظاهری زیبا، بلکه از نظر طبیعت بسیار قابل اعتماد و مستحکم هستند و برای مدت طولانی دوام می‌آورند. این سقف های کشسان ترنسپرنت با طرح های سه بعدی ساخته شده اند و می توانند با انواع دکوراسیون داخلی مطابقت داشته باشند. پایداری و ظاهر باشکوه آنها را به پرفروش ترین اقلام در سایت تبدیل می کند. 

سقف یکی از مهم ترین قسمت های خانه یا املاک شماست که باید تا حد امکان خیره کننده به نظر برسد تا زیبایی ظاهری ملک شما افزایش یابد. انواع متمایز ازسقف های کشسان ترنسپرنت موجود در کارانا از نظر کیفیت برتر هستند و در تنوع های متمایز برای مطابقت با هر نوع دکوراسیون در هتل ها، خانه ها، رستوران ها، ادارات و سایر املاک موجود هستند. این سقف‌های کشسان شفاف با سطوح متمایز مانند رنگ‌آمیزی، روکش آینه‌ای، برس‌کاری، رول‌کاری و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌شوند. شما همچنین می توانید از سقف کشسان ترنسپرنت فلزی انتخاب کنید که از نظر ظاهری منحصر به فرد و مستحکم هستند. 

در کارانا، می‌توانید انواع سقف کشسان ترنسپرنت را در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متمایز متناسب با سبک خود کاوش کنید. این سقف کشسان ترنسپرنت باورنکردنی همچنین در نسخه های لمینت برای مکان هایی که احتمال تجمع کثیفی بیشتری وجود دارد موجود است. همچنین می توانید تغییرات کاملاً سفارشی این سقف کشسان ترنسپرنت را برای دکوراسیون داخلی سفارشی انتخاب کنید. اینها از مواد محکمی مانند سرامیک، پی وی سی، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و غیره برای حداکثر دوام ساخته شده اند. 

کارانا می تواند گزینه های سقف کشسان ترنسپرنت متنوعی را به شما پیشنهاد دهد تا به شما در خرید این اقلام در بودجه اختصاص داده شده کمک کند.

مزایای استفاده از سقف کشسان ترنس

 اصلی ترین مزیتی که بتوانیم برای سقف نورگذر عنوان کنیم، امکان استفاده از آن در محیط های مختلف می باشد. ولی به صورت جزئی تر می توانیم مزایای سقف کشسان ترنسپرنت را به چهار دسته تقسیم کنیم:

خاصیت آنتی باکتریال سقف کشسان ترنسپرنت

 مواد به کار رفته در پارچه سقف کشسان نورگذر باعث به وجود آوردن آمدن خاصیت ضد باکتری می‌شوند. به همین دلیل این سقف ها در مکان‌ هایی که با بهداشت رابطه مستقیم دارند استفاده بیشتری می شود. قابلیت شستشوی این سقف ها با انواع مواد شوینده باعث شده سقف ترنسپرنت در بیمارستان ها و در اتاق‌ های عمل بیشتر به کار برود.

سقف ترنس

خاصیت ضد چربی و ضد رطوبت

 معمولا به دلیل مواد به کار رفته در ساختار سقف کشسان ترنسپرنت، گرد و غبار و چربی به ندرت بر روی آن می ‌نشیند و همچنین رطوبت به داخل آن نفوذ نمی‌کند و بر خلاف سقف معمولی که پس از نم کشیدن سریعاً لایه رویی سقف از بین می‌رود، این سقف ها به دلیل دارا بودن همین قابلیت هیچگونه تغییر فرمی پس از باز شدن در آن ها به وجود نمی‌آید. همچنین خاصیت ضد چربی این سقف ها باعث شده در آشپزخانه های بزرگ صنعتی از این سقف بیشتر استفاده شود.

ترنسپرنت

تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ

برای منازل و همچنین اتاق ها بیشتر افراد به دنبال سقف کهکشانی هستند اما انتخاب سقف کشسان ترنسپرنت هم منزل شما را می تواند به جهان رنگ ها تبدیل کند. استفاده از نور مصنوعی در رنگ های متنوع و همچنین طرح های مختلفی که بر روی این مدل از سقف میتوان اجرا کرد، باعث هر چه زیباتر شدن محیط منزل و کار شما می شود و آرامشی مثال ‌زدنی را می‌تواند برایتان به ارمغان بیاورد.

Transparent ceiling

عمر طولانی سقف کشسان ترنسپرنت

 استفاده از یک سقف معمولی بعد از مدتی با افت کیفیت و کاهش رنگ آن مواجه می‌شود. ویژگی بسیار مهمی که سقف کششی ترنس دارد طول عمر بالای آن است. یعنی شما تا سال های متمادی می توانید از این سقف بدون افت کیفیت بهره مند شوید و این امر می تواند صرفه‌ جویی بسیار خوبی در هزینه های شما داشته باشد.

Transparent stretch ceiling

نصب آسان و سریع

سقف کشسان ترنسپرنت برای مراکز بسیار بزرگ چون پاساژ ها کاربرد فراوانی دارد. در چنین فضا هایی به دلیل گسترده بودن فضا باید از سقفی استفاده شود که قابلیت نصب سریع و آسان را داشته باشد و به صورت یک دست قرار بگیرد. سقف ترنس پرنت در متراژ بالا قابلیت نصب سریع را دارد و در کنار صرفه ‌جویی زمان، روشی بسیار مناسب برای جذب مشتری به دلیل زیبایی خیره کننده اش خواهد بود.

اماکنی که سقف کشسان ترنس پرنت را می توان در آن نصب کرد؟

سقف کشسان ترنسپرنت بهترین کیفیت خود را می تواند در مکان هایی نشان دهد که امکان نور طبیعی در آن ها وجود دارد. برای منازل ویلایی این سقف مطمئناً جذابیتی دو چندان خواهند داشت. همچنین به دلیل تنوع بسیار بالای رنگبندی و طرح در سقف ترنسپرنت، فروشگاه های بزرگ، سالن های آمفی تئاتر، رستوران ها و نمایشگاه ها و مراکز تجاری می توانند از این سقف استفاده کنند.

 نورپردازی مصنوعی سقف ترنس باعث شده در محیط های تفریحی چون استخر و سالن های ورزشی استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد. برای افرادی که میخواهند کارآیی کارمندان خود را بالاتر ببرند، استفاده از  نورگذر با رنگ ‌های روشن بسیار توصیه می‌شود تا آرامشی خاص و نشاطی دو چندان را در محل کارشان به ارمغان بیاورند.

قیمت سقف کشسان ترنسپرنت

قیمت سقف کشسان ترنسپرنت

 نمی توانیم به صورت قطعی نرخی را برای این سقف در نظر بگیریم زیرا قبل از اعلام نهایی قیمت سقف کشسان ترنسپرنت باید محیط کار از نظر متراژ و شکل هندسی، مورد ارزیابی توسط کارشناسان قرار بگیرد، میزان پارچه مورد استفاده محاسبه شود و سپس مواد اولیه از نظر کیفیت ارزیابی گشته و با توجه به طرح مورد نظر شما قیمت نهایی اعلام شود. مواد اولیه سقف ترنس معمولاً از کشورهای خارجی مانند روسیه وارد می‌شود و طبیعتاً تغییرات نرخ دلار نیز و قیمت سقف تاثیرگذار خواهد بود.

سقف ترنس پرنت

سفارش سقف کشسان ترنسپرنت از کارانا

تیم طراحی دکوراسیون کارنا با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا و با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه انواع پروژه های سقف کشسان ترنسپرنت را طراحی و اجرا می‌کند. کارگاه ‌های این تیم مجهز به تکنولوژی پیشرفته بوده و عملیات اجرای انواع سقف را در محیط مورد نظر شما اکمترین زمان ممکن  به انجام می‌رساند.

پس از اجرای پروژه در صورت بروز هر گونه مشکلی پشتیبانی تیم کارانا آماده رفع و رجوع آن خواهد بود تا با خیال آسوده تا سالیان طولانی بتوانید از دکوراسیون بی نظیر منزل تان لذت ببرید.

مقالات مرتبط با سقف کشسان ترنسپرنت:

2 پاسخ به “سقف کشسان ترنسپرنت”

  1. ظفر گفت:

    با درود من برای سقف استخر زیر ساختمان به مساحت 70 متر نیاز به پیشنهاد شما دارم. درضمن قبل از اینکه با محصول شما آشنا شوم زیرکارم
    شاسی کشی راویز کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *